![]() |
mooie man met mooie vrouw
Citaat:
|
Citaat:
En spijtig dat hij geplaatst is met de reden een ander te jennen, je weet wel de linkse haatmodus, maar helaas weer de zoveelste mislukte poging je moet begrijpen, je mag nooit op een ander rekenen vanuit je eigen maatstaf. Wij rechtsen haten echt niet zoals alleen jullie dat kunnen ;-) |
Citaat:
|
nu nog heel veel mooie kinderen
|
In het 'nieuwe Europa' laten vrouwen zich niet doen; ze hebben de mannen bij hun pietje?
Of In het nieuwe Europa gaan we voor een fitte fysiek? Of baby geschoren geslachtsorganen? Of schamen we ons niet voor naakt? Of protesteren we tegen de preutsheid van Time en aanverwante media? O trekken we ons niets aan van huidskleur? Interessante plaat. Je kan er van alles in zien. |
ik zie er niks mis aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat vind u nu een spijtige boodschap? Maar dat is toch interpretatie niet? Ik zie daar geen haat in die foto, noch links, noch een blanke hetero man. Het kan natuurlijk zijn dat het de bedoeling was van de makers van de foto dat mensen afkeurend zouden reageren op 'interraciale' relaties, vanuit hun eigen vooroordelen dus, want op zich is dat gewoon een koppel dat daar staat op die prent. Lijkt me zelfs eerder een feministische poster. Geen onderdanigheid bij deze vrouw. Prima. Ik denk trouwens dat u bij zowat alles waar u niet mee akkoord bent 'links' en 'haat' betrekt, waarbij u me de indruk geeft dat u 'linksen' haat. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat die goeien ouden Hoomer wel moet toegeven is dat Hoomer een hekel heeft aan het feit dat sommige idioten zijn vaderland aan het verkwanselen aan mensen die hier niets te zoeken hebben zonder dat hij er iets kan tegen doen eigenlijk, zelfs niet in de stembus blijkbaar. |
Citaat:
|
Citaat:
'dit is wel wat onverwacht, k heb mij niet geschoren' denk toch niet dat ze nog moet terugkomen. :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Serieus. 'T zit in uwe kop. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat ook blijkt uit bijna al je commentaren. Dat je in ontkenning zit is uw probleem, aanvaarding komt nog |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be