![]() |
vijf doden, om te lachen.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/07...-auto-hasselt/
Citaat:
|
Citaat:
Bekendmaking van het gevaar van lachgaspatronen zou toch moeten volstaan opdat mensen hun verantwoordelijkheid zouden nemen... Maar neen, het volk wordt meer en meer ge-enfantaliseerd... |
Citaat:
|
4 beloftevolle voetballers van 19. :?
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
![]() |
ik heb dat nog gelezen. Wel niet simpel om te stoppen, hoe ga je dat controleren?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeer betreurenswaardig, daar niet van.
Maar doet lachgas een chauffeur sneller rijden? |
Citaat:
|
Ik zie dat ook meer en meer liggen langs de straat.
Nu ja, 't is niet omdat er lachgaspatronen zijn gevonden in de wagen, dat hij onder invloed reed. Het effect zou ook maar 1 tot 5 minuten duren. Ik rij ook wel eens met een bak trappist rond, zonder hem eerst te hebben leeggezopen. |
Citaat:
|
In mijn tijd was lachgas om de motor op te drijven
|
Citaat:
Maar het lachgas dat die kemels gebruiken is het peperdure spul uit de kleine ampules voor slagroomspuiten. Wat ten andere ook die grote "fles" is die op de foto van post van Dadeemelee te zien is. Daar zit zo'n kleine ampule in. Ge schroeft die vast in die grijze houder die bovenop de slagroomspuit zit. De reden waarom men hiervoor lachgas gebruikt, en niet het goedkopere CO2, is omdat CO2 zuur is , en de slagroom laat schiften. |
Sorry voor de dubbeldraad bij de rubriek 'Mobiliteit & verkeersveiligheid.' :oops:
|
Citaat:
Is het dan wel aangeraden om hen al een reibewijs te geven??? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be