![]() |
De overlopers beginnen uit de kast te komen .
1 Bijlage(n)
Zowel aan Vlaamse kant als aan Waalse kant hopen PS en N-VA op overlopers om hun Waalse, respectievelijke Vlaamse regering te vormen .
De overlopers als politieke oplossing werd steeds weggelachen door de Belgicisten . Doch nu heeft de eerste politieke Franstalige overloper zich openlijk gemeld. De anderen zullen weldra volgen :-) "Un député cdH envisage de siéger comme indépendant ?* la Chambre s'il n'est pas entendu" https://www.lalibre.be/belgique/poli...un-depute-cdh- "Le député ?* la Chambre Josy Arens (cdH) :-) , qui conteste le choix de son parti de siéger dans l'opposition en Wallonie, envisage de quitter son groupe:-) s'il n'est pas entendu par les instances humanistes. Ook elders meldt er zich een onverwachte overloper bij Bart in een Columbiaans museum..:-) Bijlage 110977 Wie goed kijkt en de hint onderaan leest,zal hem wel herkennen . |
Calvo de overloper die De Wever gaat depanneren? Dat idee lijkt mij compleet van de pot gerukt.
|
Citaat:
|
he he, nieuw kemeldraad
|
Citaat:
Maar dit blijft natuurlijk onder ons. |
Citaat:
gehoord zeker :roll: De politiek heeft nog vele geheimen voor onze Panda. |
Citaat:
Almaci is de bedrijfswagen -stunt van Calvo ,waarschijnlijk nog niet vergeten . |
ok, het gezaag begint, tijd voor een nieuwe kemeldraad!
|
Citaat:
Wie kent er nu het verschil niet tussen het federaal en het vlaams parlement... :? |
Nu vallen er al 'lijken' uit kasten en muren de laatste tijden en nu nog overlopers ook nog. :roll:
|
Euh, een vraagje: een overloper, dat is toch iemand die een partij ruilt voor een ander, hé?
|
Citaat:
'Schipper mag ik overvaren ja of nee? Moet ik dan een 'cent betalen ja of nee?' :| |
Citaat:
Een politicus verlaat zijn partij en gaat als onafhankelijke zetelen . Nadien steunt hij de partij van zijn nieuwe keuze als onafhankelijke bij de stemmingen in het Parlement en als dat goed gaat wordt hij na een tijdje lid van zijn nieuwe keuze-partij. |
Citaat:
Dat ik daaraan niet heb gedacht! Los daarvan, nog niet beugezeverd? |
de overlopers bestaan gewoon niet , punt uit
ze bestaan enkel in de waanhoopige kop van de little kaproen als hij denkt dat iemand hier zijn gezever nog ernstig neemt weet ik het ook niet dat hij eens stopt met al dat abdijbier te zuipen maar met alcoholiten hebben ze bij de nva blijkbaar geen problemen , eerst homans dan van dijck , misschien nog een positive drugtest bij de wever als hij uit colombie terug keert ... het maakt alles niks uit voor de nva adepten als ze maar bezig kunnen zijn als dream chasers :rofl: de vlaamse onafhanklijkheid komt niet ! punt uit zever maar verder , droomen zijn bedroog ze gaan nog wakker worden , de adepten en ik lach verder met hun :) fijne vlaamse feestdag gewenst! zonder de wever, die zit liever in het buitenland , op kosten van de ach so fiere vlamingen :rofl: aah ik ben nog vergeten, droomt maar verder over de collobaratie met de racisten van het vlaams blok om en regering te beelden :rofl: ik zal je weel herinneren als de verkozen politikers van het VB samen met de koning op 21 juli de nationale feestdag vieren |
ok, tijd voor een nieuwe kemeldraad
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus beter in eigen nat laten pruttelen. |
Dat is Calvo toch niet? :roll:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be