![]() |
De bedelaar stelt zijn voorwaarden aan de milde schenker
https://www.lalibre.be/belgique/poli...ad585935851c5a
"Le MR ne gouvernera pas avec la N-VA si elle s’associe au Vlaams Belang":roll: Dat we dit nog mogen meemaken . De bedelaar gaat zijn voorwaarden stellen aan de milde schenker, met wie die nog mag samenwerken , om hem daarna nog geld te mogen blijven schenken. Goed gedaan van de MR. Door deze "magistrale" politieke zet, zit de federale regeringsvorming definitief op slot. Dit is de finale doodsteek van dit land. |
De Vlaamse regering zal er één zijn met N-VA, OVLD en CD&V. Ben je echt zo onnozel te denken dat De Wever echt met het Belang in zee wil?
|
Citaat:
Een linkse MR -fan op dit forum. :-) |
Helemaal niet. Ik probeer je alleen uit je waanwereld te halen met enkele realiteiten te vermelden.
|
Citaat:
Het probleem is of ofwel vld, ofwel cd&v, ofwel beiden, de Vlaming gaat verraden op het federale niveau. Wat geef toe: ze zijn voor geen haar te vertrouwen. Zelfs hun handtekening op papier, is geen knip waard. |
Citaat:
Daar zijn diepe wonden geslagen door de Open-VLD kopstukken gisteren in het Brussels stadhuis . Tijdens de receptie lag hun leedvermaak er een dik stuk teveel op. Die moeten niet meer op ons rekenen . Kris Peeters daarentegen , heeft zich wel correct gedragen door te benadrukken dat er niets frauduleus gebeurd is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Vlaming komt in opstand tegen het huidige wanbeleid en VB zou misschien toch geen verloren stem blijken te zijn de volgende keer. |
nog 5 overlopers!
|
Citaat:
om de wonden te helen . |
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht het niet . Zij weten genoeg wat ik bedoel en als zij het weten ,is dat voldoende. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is inderdaad het probleem. Niet alleen de CD&V maar ook de OVLD spelen een hypocriet spelletje. Simpel het Vlaams front ( geen Vlaamse minderheid op Federaal Niveau) bevestigen en we hebben morgen een Vlaamse regering. Ze vertikken het. En dat niet zonder bedoeling : quit N-VA ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be