![]() |
Belgen 43 miljard rijker in een paar maanden.
https://www.demorgen.be/nieuws/belge...jaar~b254b73e/
Citaat:
Wie durft er nu nog zeggen dat een federale regering in lopende zaken slecht is. Keep up the good work Michel. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik mis ze niet. Integendeel van zodra ze weer op post zijn begint het weer met dat onnozele mensen pesten. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik duidelijk het tweede. |
Citaat:
Edit: nuja ‘arm’... |
Citaat:
Voor de rest wens ik er enkel nog aan toe te voegen dat ik dit jaar voorlopig 16 % rendement heb op mijn geïnvesteerd kapitaal. Het overstijgt zelfs mijn uitkomsten uit arbeid. |
Citaat:
Bij de Duitsers is dat zo een 117.000 euro en dan gebruik ik nog de cijfers van 2011 om het te vergelijken, zou me verbazen dat het niet verder gestegen is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Men vergelijkt de beurskoers van januari 2019,toen de beurs zeer laag stond(,Bel 20 ongeveer 3100) met nu( Bel 20 ongeveer 3550) maar men vergeet dat de beurs in februari 2018,(Bel 20 ongeveer4100) veel hoger stond dan nu. Dus in vgl met februari 2018 hebben we nu geld verloren. |
Citaat:
|
Citaat:
in 2016 kocht ik een nieuwe camper van 75.900 € op de beurs in Brussel Ipv van die direct te betalen - nam ik een lening met verzekering aan 2.34% voor 75.900 € - plaatste ik 75.900 € op de aandelen markt voor 8 jaar en 1 maand met laag risico profiel. Eenmalig 3 % dossierkosten resultaat. In 2019 ( voorlopig ) heb ik 7.34 % winst op de beurs en moet amper 2.34 % intrest betalen op de lening nu moet u eens vertellen welke het voordeel is voor het land ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
... in een tuig dat na aankoop al onmiddellijk 21% minder waard is. |
Citaat:
|
Citaat:
Benieuwd wat het volgend kwartaal geeft: sedert april daalt de Bel 20... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be