![]() |
Collega de hand schudden... elke morgen
Dat we elkaar de hand schudden wist ik al, maar elke morgen opnieuw? Waar komt dat vandaan? Wordt blijkbaar alleen in België gedaan. En voornamelijk in het zuiden. Misschien 1 van de zoveel manieren om tijd te spenderen aan iets dat niet werken is?
Schudt u de collega dagelijks de hand? |
De mannen een hand, de vrouwen een kus. Elke dag opnieuw.
|
In Wallonië begroeten de mannen elkaar met een kusje, tenzij die andere man een Vlaming is, dan krijgt hij niks van een Waal.
|
mannekes, het is nog geen negen uur, rot allemaal eens op!
laat mij op z'n minst gerust tot ik ne koffie of drie heb gehad. |
Citaat:
En bij de vrouwen zou ik zeggen: grab them by the, ach laat maar. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
los geschepte thee uit de natuurwinkel of Oxfamwinkel uiteraard. en uiteraard een eerste gesprek over milieu en/of betere opvang voor Afrikaanse vluchtelingen. Rot toch op! |
En collega's die ik vijf keer een goede morgen heb gewenst maar die nooit hebben geantwoord, kunnen voor de rest van hun dagen de pot op. ;-)
|
Citaat:
|
Ik hou het liever op de manier die onze Chinese vrienden al jaar- en dag doen, een vriendelijke buiging maken zonder aanraken. :-D
Het zou ook best kunnen dat het aan mijn 'smetvrees' ligt dat ik alleen de beleefde buiging maak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik werk hier met 17 vrouwen (er zijn hier 2,5 mannen) |
Ik raak geen andere mensen aan. Niet moeilijk, ik zit veilig verscholen in mijn geheime bunker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een hand of ne kus, nee, dat niet, net iets teveel volk daarvoor.
Een hartelijke goeiemorgen of begroeting krijgen ze wel. En als ze het teveel vinden om te antwoorden, blijf ik het eveneens doen, maar nijp ik er terwijl een goeie af aan hunnen bureau. |
Citaat:
|
De vrouwen een kus, en naargelang het om een Waal of een Vlaming gaat, een kus of een hand.
Iedere dag opnieuw, ik ben immers ambtenaar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be