![]() |
Straffe verhalen: ziekte van Lyme.
Het is misschien omwille van de komkommertijd, maar dit zou toch straf zijn:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190717_04514363 Citaat:
|
Citaat:
Maar dat het opgezet is geweest door één of ander duister laboratorium dat lijkt mij dan weer ver gezocht. Het kan natuurlijk. Aids & Ebola komen misschien ook wel uit een duister lab? Heb ik teveel naar teveel naar "Resident Evil :twisted:" gekeken? Anderzijds had ik volgende in een andere rubriek al gepost: Aziatische teken in de VS vallen in groep aan en zuigen stier dood. |
Had ik toch wel de ziekte van Lynn gelezen zeker :oops:
|
Citaat:
Ziekte van Lynn. ;-):-P |
Citaat:
|
Citaat:
Ik acht het mogelijk, maar om er een zinnig woord over te kunnen zeggen, zou je moeten weten hoe verspreid teken leven over gebieden die de Amerikanen als potentieel voor oorlogsvoering beschouwden in de bedoelde jaren. Idem dito voor de Colorado-kever die onze en andere oogsten vernielde ... |
Citaat:
|
Citaat:
Die theorie begon te verwijzen naar het feit dat de ziekte van Lyme zou ontstaan zijn in het stadje Old Lyme, waarnaar de ziekte tevens vernoemd is, een feit dat alvast klopt. Dicht bij Old Lyme zou een eiland gelegen zijn waar het Amerikaanse leger een labo had. Daar zou men experimenten hebben gedaan of men teken kon besmetten met ziektes om deze te gebruiken als biologische wapens. Dat zou helemaal uit de hand gelopen zijn: met ziektes besmette teken raakten via vogels weg van het eiland naar het Amerikaanse vasteland, zijnde de omgeving van het stadje Old Lyme, van waaruit de ziekte zich steeds verder zou verspreid hebben, met de ondertussen bekende gevolgen. In de omgeving van het stadje Old Lyme zélf zou het ondertussen zo erg zijn dat men spreekt van een echte epidemie. Het leek me een theorie die niet onmogelijk was maar 'waarvan je hoopt dat het niet waar is'. Het artikel waar je link naar verwijst vertoont alvast grote gelijkenissen met de theorie die ik toen las. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be