Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Send her back! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=249467)

Dadeemelee 23 juli 2019 15:17

Send her back!

Sofort. :lol:

https://www.demorgen.be/nieuws/ivank...ston~b4d1015b/

Citaat:

Even rode wangen voor Ivanka Trump op Twitter. De dochter van de Amerikaanse president maakte een gênante fout op het sociaal netwerk door Boris Johnson te feliciteren als nieuwe premier van ‘the United Kingston’.

Xenophon 23 juli 2019 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9074306)

Die is bijna zo dom als koning Filip.

Anna List 23 juli 2019 15:39

Haalt zoiets tegenwoordig echt onze kwaliteitskrant DM ja, een autocorrectfoutje?

Binnenkort weer huilliehuillie dat de burger geen meerwaarde meer ziet in de msm....

Ik vind t genanter voor DM dan voor domme Ivanka...en dat wil wat zeggen!

Boduo 23 juli 2019 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9074343)
Haalt zoiets tegenwoordig echt onze kwaliteitskrant DM ja, een autocorrectfoutje?

Binnenkort weer huilliehuillie dat de burger geen meerwaarde meer ziet in de msm....

OK maar van Amerikanen kan je werkelijk álles verwachten.
Ik had eens een gesprek met een Am. prof geschiedenis. Ze vroeg o.a. of Waterloo in Belgie lag !!!

:roll:

Dadeemelee 23 juli 2019 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9074343)

Denk je nu echt dat autocorrect ‘Kingdom’ wijzigt in ‘Kingston’?

Heb het even gecheckt. Nope dus tenzij je een Jamaicaanse browser gebruikt. ;-)

De schoofzak 23 juli 2019 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9074364)

Interessant om weten dat jij een Amerikaans-Engelse versie van autocorrect hebt op je smartphone.

Dadeemelee 23 juli 2019 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9074370)
Interessant om weten dat jij een Amerikaans-Engelse versie van autocorrect hebt op je smartphone.

Waarom zou een browser ‘Kingdom’ autocorrigeren?
En dan nog naar godbetert ‘Kingston’? 8O

Kingdom en Kingston zijn simpelweg internationale begrippen. Die staan in elke taal. Typ maar eens in ‘Kingstom’ of ‘Kingpom’

Anna List 23 juli 2019 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9074364)

Bij mijn autocorrect hangt dat er ook van af welke woorden ik frequent gebruik.
Denk jij echt dat zij dacht dat t United Kingston moest zijn dan?

Vrijheideerst 23 juli 2019 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9074358)
Ik had eens een gesprek met een Am. prof geschiedenis. Ze vroeg o.a. of Waterloo in Belgie lag !!!

Clichés.

fred vanhove 23 juli 2019 16:54

Citaat:

Amerikanen hebben het nogal makkelijk over Europa. Amerikanen denken op dat gebied een pak ruimer dan wij.

Als ik in het verre buitenland ben zeg ik altijd dat ik uit Europa kom.....pas nadien zeg ik er soms België bij maar meestal nemen de mensen genoegen met Europa

Vraag eens aan de mensen op straat waar Denver ligt. Een paar zullen misschien weten in de VS maar in welke staat zal al een heel pak minder zijn

Pandareus 23 juli 2019 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9074410)

En zelfs al zou je jamaicaanse roots hebben, dat is helemaal geen probleem hoor Anna List. 8-)

Dadeemelee 23 juli 2019 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9074410)

Maar natuurlijk. Zij is de dochter van een omhooggevallen rijkeluiszoontje en een ingekochte modepop.
En het is niks nieuws: Bush die dacht dat ze in Latijns Amerika Latijn praten. :lol:

Edit: het was Bush niet maar Dan Quayle. Mijn excuses aan Bush.

Elio di Supo 23 juli 2019 17:23

Citaat:

Dan zat ze er toch niet ver naast? Ze was mss in de war of Waterloo nu in het Vlaams of Waals gewest lag. Je zou voor minder zeg.

Elio di Supo 23 juli 2019 17:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9074426)
Maar natuurlijk. Zij is de dochter van een omhooggevallen rijkeluiszoontje en een ingekochte modepop.
En het is niks nieuws: Bush die dacht dat ze in Latijns Amerika Latijn praten. :lol:

:lol: Jolige leute. Laat de Stella maar eens goed vloeien daar in Leuven. Woohoo, studentjes.

Dadeemelee 23 juli 2019 17:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9074430)
:lol: Jolige leute. Laat de Stella maar eens goed vloeien daar in Leuven. Woohoo, studentjes.

Ik denk dat het nu in Leuven vollen bak is op de terrassen zelfs zonder de studenten. Ik blijf liever in de casa met de airco aan. Menselief. Puf. :?.

Anna List 23 juli 2019 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9074426)

Dat meen je zelf niet, dit is gewoon een uitschuiver voor een kwaliteitskrant. :roll:

Dadeemelee 23 juli 2019 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9074437)
Dat meen je zelf niet, dit is gewoon een uitschuiver voor een kwaliteitskrant. :roll:

Maar enfin Anna, als ik zeg dat ik het meen is dat zo. En het is niet alleen de Morgen hoor.

https://www.independent.co.uk/news/w...-a9017096.html

Elio di Supo 23 juli 2019 17:38

Ivanka is gewoon fan van Lou and The Hollywood bananas.

https://www.youtube.com/watch?v=RMkmUFr16pg

Edit: die Lou Deprijck zou nu naar het schijnt resideren in Pattaya alwaar hij het oorspronkelijke nummer "Kingston" heeft herschreven. Dit nieuwe nummer zou nu de officieuze hymne zijn van Pattaya.

Anna List 23 juli 2019 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9074438)
Maar enfin Anna, als ik zeg dat ik het meen is dat zo. En het is niet alleen de Morgen hoor.

https://www.independent.co.uk/news/w...-a9017096.html

Independent brengt het alvast toch iets professioneler...

Citaat:

It is unclear whether president’s daughter believed this is country’s correct name or whether tweet is simply result of misspelling

Pandareus 23 juli 2019 18:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9074444)
Ivanka is gewoon fan van Lou and The Hollywood bananas.

https://www.youtube.com/watch?v=RMkmUFr16pg

Edit: die Lou Deprijck zou nu naar het schijnt resideren in Pattaya alwaar hij het oorspronkelijke nummer "Kingston" heeft herschreven. Dit nieuwe nummer zou nu de officieuze hymne zijn van Pattaya.

:lol: Jaren geleden heeft hij een interview aan Humo gegeven, toen hij al in Pataya leefde. Heel de tijd zat die te stoefen over zijn 'muscle principal' en hoeveel vrouwen hij al vogelde. :lol:
Hij is er heel trots op dat hij indertijd de wereldhit schreef, regisseerde en ook de zang voor zijn rekening nam van 'Ca plane pour moi' wat uitkwam als een nummer van Plastic Bertrand.

Die sul is daarmee contractueel akkoord gegaan, en kreeg 0,5% van de opbrengst :lol::lol::lol:

Deprijck is een gehaaide, uiterst slimme kerel die pakken geld verdiende in de muziek business en nu zit te feesten in Pataya, het grootste bordeel van azië.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be