![]() |
de NSV is daar
Is het Zuid ver van het kramersplein 8)
weinig reclame dit jaar als je het mij vraagt |
Véél te ver. Het is al lang geleden dat we nog eens konden kennismaken met onze linkse "vriendjes" op een NSV-betoging omdat de flikken er altijd tussenkomen. :evil:
Nu ja, ik ga als oud-NSV'er eigenlijk niet meer naar betogingen, vind het allemaal wat uit de tijd. Betogingen hebben weinig nut, er zijn véél effectievere wijzen om een boodschap te verspreiden. |
Niet zo heel ver,als je de Overpoortstraat weet zijn,dan hebt je op de hoek om naar het St-Pietersplein te gaan het Kramersplein.Als je van de ring afkomt het einde van de Overpoortstraat is rechts het Kramersplein.
|
Citaat:
Alleszins, onze campagne voor de tegenbetoging in Gent is nu al een groot succes ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Als je het zelf zegt dat het een "groot succes" is, zal het wel waar zijn zeker, wie zou er nou niet het woord van een marxist geloven? :twisted: |
Citaat:
|
De inwoners van de ,op brugge na, mooiste stad zullen wederom sterk vertegenwoordigd zijn in de nsv betoging...
Hopelijk is gent even hectisch als Leuven, want in Antwerpen ,waar we werden toegejuicht door bewoners, dat was het toch niet :-) 50 tegen 1000 we zijn er klaar voor 8) |
Eindelijk een rechtse die een realistische inschatting maakt van de verhoudingen. Als jullie ''thuis'' al geen 300 man op de been kunnen brengen wat moet dat dan niet worden op verplaatsing? ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
aan koenraad: Tuurlijk heeft zulke betoging geen zin, we gaan er enkel naartoe voor het amusement en om de haat te kunnen zien in de ogen van de tegenbetogers 8) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet hoe u heet, maar het zou me verwonderen dat het "tantist" is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mannen, ik ben niet geïnteresseerd in jullie identiteitskaarten. Als je je daar per se mee wil bezig houden, mij goed, maar doe het dan via pb.
mvg groentje Ik zal niet op de NSV-betoging zijn, omdat die teveel wordt geclaimd door klein-links. Ik vind trouwens zowel de NSV- als de tegenbetoging overbodig, negen kansen op tien gaat het over een onderwerp, waar ze niets interessants hebben over te zeggen, en is het doel van het NSV de tegenbetoging. Mij lijkt het beter het allemaal straal te negeren. Ik denk dat nogal wat mensen dat trouwens gaan doen ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be