Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   de NSV is daar (https://forum.politics.be/showthread.php?t=24947)

Pallieter 25 november 2004 18:21

de NSV is daar

Is het Zuid ver van het kramersplein 8)

weinig reclame dit jaar als je het mij vraagt

Koenraad Maesschalck 25 november 2004 18:25

Véél te ver. Het is al lang geleden dat we nog eens konden kennismaken met onze linkse "vriendjes" op een NSV-betoging omdat de flikken er altijd tussenkomen. :evil:

Nu ja, ik ga als oud-NSV'er eigenlijk niet meer naar betogingen, vind het allemaal wat uit de tijd. Betogingen hebben weinig nut, er zijn véél effectievere wijzen om een boodschap te verspreiden.

t393137 25 november 2004 18:30

Niet zo heel ver,als je de Overpoortstraat weet zijn,dan hebt je op de hoek om naar het St-Pietersplein te gaan het Kramersplein.Als je van de ring afkomt het einde van de Overpoortstraat is rechts het Kramersplein.

GC 25 november 2004 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Véél te ver. Het is al lang geleden dat we nog eens konden kennismaken met onze linkse "vriendjes" op een NSV-betoging omdat de flikken er altijd tussenkomen. :evil:

Al die zever over rellen en anti-NSV betogers die vanalles gooiden naar jullie is dus inderdaad bullshit?

Alleszins, onze campagne voor de tegenbetoging in Gent is nu al een groot succes ;-)

Raven 25 november 2004 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GC
Al die zever over rellen en anti-NSV betogers die vanalles gooiden naar jullie is dus inderdaad bullshit?

Alleszins, onze campagne voor de tegenbetoging in Gent is nu al een groot succes ;-)

Maar goed dat het NSV er nog is... Anders hadden jullie geen bestaansreden :D

Koenraad Maesschalck 25 november 2004 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GC

Neen. Zoals iedereen weet die naar die betogingen gaat is er steeds een orgie van geweld in die links tegenbetoging. De NSV-betoging daarentegen is de rustigheid zelve.

Als je het zelf zegt dat het een "groot succes" is, zal het wel waar zijn zeker, wie zou er nou niet het woord van een marxist geloven? :twisted:

Tantist 25 november 2004 20:55

Citaat:

Nu ja, ik ga als oud-NSV'er eigenlijk niet meer naar betogingen, vind het allemaal wat uit de tijd. Betogingen hebben weinig nut, er zijn véél effectievere wijzen om een boodschap te verspreiden.

Zoals een fake naam opgeven en gaan posten op een forum? ;-)

Pallieter 25 november 2004 22:36

De inwoners van de ,op brugge na, mooiste stad zullen wederom sterk vertegenwoordigd zijn in de nsv betoging...

Hopelijk is gent even hectisch als Leuven, want in Antwerpen ,waar we werden toegejuicht door bewoners, dat was het toch niet :-)

50 tegen 1000 we zijn er klaar voor 8)

solidarnosc 25 november 2004 22:46

Eindelijk een rechtse die een realistische inschatting maakt van de verhoudingen. Als jullie ''thuis'' al geen 300 man op de been kunnen brengen wat moet dat dan niet worden op verplaatsing? ;)

jan hyoens 26 november 2004 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Eindelijk een rechtse die een realistische inschatting maakt van de verhoudingen. Als jullie ''thuis'' al geen 300 man op de been kunnen brengen wat moet dat dan niet worden op verplaatsing? ;)

Dat de lsp massaal kan rekenen op de arbeidersklasse weten we ondertussen ook al!8)

Koenraad Maesschalck 26 november 2004 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Zoals een fake naam opgeven en gaan posten op een forum? ;-)

Excuseer? 8O

Koenraad Maesschalck 26 november 2004 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pallieter
De inwoners van de ,op brugge na, mooiste stad zullen wederom sterk vertegenwoordigd zijn in de nsv betoging...

Hopelijk is gent even hectisch als Leuven, want in Antwerpen ,waar we werden toegejuicht door bewoners, dat was het toch niet :-)

50 tegen 1000 we zijn er klaar voor 8)

Het is ieder jaar hetzelfde: zo'n 300 �* 350 deelnemers aan de NSV-betoging en zo'n 650 �* 750 deelnemers aan de extreem-linkse geweld-betoging. Het zal dit jaar niet anders zijn. De vraag is, wat brengt zo'n betoging of tegenbetoging voor aarde aan de dijk? Niks, als je het mij vraagt.

Pallieter 26 november 2004 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc

snap de woorden "thuis" en "verplaatsing" niet goed, maar jij gaat me dat vast en zeker uitleggen...

aan koenraad: Tuurlijk heeft zulke betoging geen zin, we gaan er enkel naartoe voor het amusement en om de haat te kunnen zien in de ogen van de tegenbetogers 8)

Tantist 26 november 2004 15:03

Citaat:

Excuseer? 8O

Als jij werkelijk Koenraad Maesschalck heet, ben ik Mark Vervoort ;-)

Koenraad Maesschalck 26 november 2004 15:30

Citaat:

Als jij werkelijk Koenraad Maesschalck heet, ben ik Mark Vervoort ;-)

Officieel is het Koenraad maar iedereen zegt Koen.

Ik weet niet hoe u heet, maar het zou me verwonderen dat het "tantist" is.

Tzuvar Raemborr 26 november 2004 16:05

Citaat:

Maar nee, hij heet Mark Vervoort :D

Tantist 28 november 2004 03:03

Citaat:

Ik ben Dominique Thomas, en ik durf best een aangepaste scan van mijn ID kaart hier tonen. Zou u dat durven? ;-)

Koenraad Maesschalck 28 november 2004 03:30

Citaat:

Ik ben Dominique Thomas, en ik durf best een aangepaste scan van mijn ID kaart hier tonen. Zou u dat durven? ;-)

Ja, maar wat ik mij afvraag is waarom jij eigenlijk zo geïnteresseerd bent in mijn referenties en een probleem maakt van mijn naam? Ooit problemen gehad met iemand die ook Maesschalck heet?

Tantist 28 november 2004 03:42

Citaat:

Ja, maar wat ik mij afvraag is waarom jij eigenlijk zo geïnteresseerd bent in mijn referenties en een probleem maakt van mijn naam? Ooit problemen gehad met iemand die ook Maesschalck heet?

Lees: "neen, ik durf dat niet"

groentje 29 november 2004 04:30

Mannen, ik ben niet geïnteresseerd in jullie identiteitskaarten. Als je je daar per se mee wil bezig houden, mij goed, maar doe het dan via pb.

mvg
groentje

Ik zal niet op de NSV-betoging zijn, omdat die teveel wordt geclaimd door klein-links. Ik vind trouwens zowel de NSV- als de tegenbetoging overbodig, negen kansen op tien gaat het over een onderwerp, waar ze niets interessants hebben over te zeggen, en is het doel van het NSV de tegenbetoging. Mij lijkt het beter het allemaal straal te negeren. Ik denk dat nogal wat mensen dat trouwens gaan doen ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be