![]() |
Fraude met kilometerteller: 1648 gevallen betrapt in 2018
En wat heel raar is niemand heeft zijn km-teller veel verdergedraaid voor te stoefen (grapje)
Citaat:
Persoonlijk heb ik een defecte km-teller gehad 3 jaar geleden, uiteraard laten vervangen met rekening enz... Voor in orde te zijn met carpass (tijdens de jaarlijkse keuring) moest ik een verklaringsformulier ondertekenen dat vanaf xxx.xxx kms op dag x de kilometerteller terug bij 0 km begon. Een exemplaar moet altijd in de wagen blijven en bij elke keuring getoond worden. (maar ik hou sowieso al +30 jaar alle rekeningen bij, ook bandenwissels met km-stand) N.B. Citaat:
|
Wat ik hieromtrent nu gelezen heb, is vanzelfsprekend een goede zaak, maar .... interesseert me slechts matig.
Wat me wel interesseert: hoeveel van die oplichters zitten momenteel achter de tralies? |
Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150527_01701745 |
Er zijn er die km vooruitdraaien, dat bestaat
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toegegeven, heb ooit maar een eens gehoord die dit verteld heeft, en is al dertig jaar terug ondertussen. |
Citaat:
|
Citaat:
(dat is geen kritiek op jou, vanzelfsprekend, en nog minder op carpass, wel op onze slappe politiekers ...) |
Edit: eigenlijk zouden vooral de sossen hier moeten aandacht geven aan een strenger beleid.
Een kapitaalkrachtige zal geen occasiewagen kopen in een flut-garage. Die koopt wel een mooie nieuwe. Sukkelaars zijn slachtoffer. |
Citaat:
Uit Nederland Car-Pass stelt voorts vast dat 38 procent van alle vastgestelde fraudegevallen importvoertuigen uit Nederland betreft, |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be