![]() |
N-VA: ‘met de PS kunnen we zaken doen’
Wanneer het gaat om confederalisme blijken de PS en de N-VA beste maatjes te worden. Ik kan enkel de titel en de eerste paragraaf lezen, maar in de komende rondetafelgesprekken waar N-VA en PS het hoge woord voeren, komt het confederalisme ‘zeker op tafel’. De tijd van veto’s bij de PS tegen de N-VA is ook alweer voorbij. Het lijkt erop dat telkens wanneer de N-VA onder het anathema van een Franstalige partij komt die partij eindigt met ... te regeren met de N-VA.
http://www.knack.be/nieuws/belgie/me...-1490515.html# |
Citaat:
maak gebruik van hun aanbod : 3 artikels naar keuze, gratis. |
Citaat:
Maar die drie waren bij mij al lang op. Ik begin knack beter te vinden; misschien toch eens even mijn centen tellen. |
Citaat:
Abonnement hier...trekt op geen kloten. Tenzij je je als 'Vlaming genetisch voortbestemd tot racisme' wil laten aanpraten... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
enkel linkse stronten vinden knack nog van hoge kwaliteit
|
Citaat:
Van Cau wel, dat is een echt verlies voor Knack. Maar anderzijds hebben zij Walter Pauli overgenomen van De Morgen, hij had met voorsprong de 'beste' pen van al de redacteurs daar. En voor de nostalgici & stamboomverslaafden : ja, zijn opa was fout tijdens de oorlog dus je hoeft hem niet eens te wantrouwen. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
:hitler: |
Citaat:
|
Citaat:
|
En nu nog een reactie van Het Oosten. Die spelen altijd drie op een rij en proberen steeds het domste antwoord te geven. Dom, dommer en domst.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met de PS en SP zijn altijd zaken te doen kijk maar naar Agosta en de staatsschuld.
Van de NVa moeten we ook niets meer verwachten die zijn afgezwakt van een orkaan naar een zacht briesje sinds ze de schatkist weten staan. De winnaars van de verkiezingen zullen wel weer aan de zijlijn staan maar ze zijn alvast een klein stapje dichter op het veld gekomen. Een andere constante het begrotingstekort stijgt de staatsschuld stijgt en de belastingen verhogen wel weer met de een of andere duistere ingreep. |
geen commentar van de groote witte kaproen?
misschien morgen dan als de tempos op gebruikt zijn en hij stopt met huilie huilie :rofl: |
Citaat:
Ik heb niets tegen reclame maar in de Knack is dat van het goede teveel. Natuurlijk zeggen ze : "We hebben die reclame nodig". Het is te véél. Hun voornaamste doel is: GELD winnen, zoveel mogelijk in zo weinig mogelijk tijd. Ze "verkopen bedrukt papier". :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be