![]() |
Laat mannen alleen nog zittend plassen
Ment TV kiest resoluut voor genderneutrale toiletten.
Dus geen piscines meer, alleen nog gewone toiletten. Ook gedaan met aparte toiletten voor dames en heren. Dames verwachten wel dat de heren tijdens het plassen gaan zitten. Bron: HLN 25-07-2019 Wat vinden jullie hiervan? Indien dit werkelijkheid wordt, gaan de mannen onder ons dan zittend plassen of plassen we gewoon zoals we het gewoon zijn? Als we plassen zoals we het gewoon zijn, doen we dan de bril omhoog? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja, de genderneutrale toiletten... Genderneutrale toiletten voor gehandicapten zijn groot genoeg om met twee binnen te gaan: ideaal voor een vluggertje dus, want geen haan die ernaar kraait als een man en een vrouw hetzelfde toilet binnengaan.
|
Citaat:
|
In Noorwegen was alles al genderneutraal kwa toiletten.
|
Citaat:
|
Niks tegen piscins voor mannen.
Een tijd geleden wilden ze vrouwen per se een "plastuit" opdringen, ik hoop dat ze daar van teruggekomen zijn, ik heb er toch niets meer over gehoord. Tegenwoordig moet alles veranderen. Piscin geen probleem maar als een man een gewoon toilet gebruikt dan moet hij wat voorzichtig zijn en als hij dat niet kan toch maar gaan zitten. |
Citaat:
|
|
Citaat:
![]() En op cafe, sporthal enzoverder hangen urinoirs Wat is het fucking vrouwenprobleem ook al weer, ach ja den bril niet omlaag krijgen. |
Laat ons anders allemaal samen vier keer zo lang aanschuiven.
|
Citaat:
|
Vrouwen zijn jaloers omdat mannen, tijdens het plassen, met elkaar kunnen praten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
EDIT: ik heb geen plannen in die zin, voor alle duidelijkheid. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be