![]() |
Ecolo komt niet naar federale onderhandelingen
Ecolo wil niet samen met N-VA aan de vergadertafel zitten.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190728_04531672 Is dit het begin van het einde van de Belziek? Ik hoop het althans |
Verdraagzaam en verbindend.
Jammer genoeg is de N-VA verveld tot een wanhopige VB kloon, maar als je wordt uitgenodigd dan ga je. Basta. |
Citaat:
|
Citaat:
Dit is een democratie onwaardig! |
Citaat:
|
ecolo en hun stemmers horen thuis in de gevangenis
|
Citaat:
|
Ah ja, de "inclusieve" partij van de groenen.
In tegenstelling tot de polariserende en onverdraagzame N-VA |
Citaat:
Eisen stellen om betaald te willen worden door de Vlamingen.:roll: Alweer enkele duizenden stemmen bij voor de Forza Flandria :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Je zit al jaren en dagen in de partijraad van de grootste partij van het land, en gaat nu wat doen alsof je niet weet dat er sinds 1992 een cordon sanitaire is rond de fascisten ? Serieus ? edit : in andere partijen doen ze daar zo tsjeverig niet over : https://www.hln.be/nieuws/binnenland...lang~abf994f6/ |
Citaat:
Wat blijft dáár nog van over??? Mochten de andere trado-partijen niet zo onnozel geweest zijn om zich slaafs te lenen tot het plechtig ondertekenen van dergelijk karikaturaal en anti-democratisch Frans-geïnspireerd document, denk je dat er dan een coaltitie met het VB aan de macht zou gekomen zijn? Vergeet het maar... Dat CS-document was noch min noch meer een toppunt van theatraliteit. Hoeveel coalities met Geert Wilders zijn PVV (zonder CS) zijn er in Nederland zoal geweest? |
Citaat:
Elk van de vlaamse trado-partijen past het cordon onafgebroken toe. Zowel CD&V, N-VA, SPA, O-VLD als Groen weigert alle bestuursakkoorden met de fascisten. Het mooiste bewijs daarvan zien we op 'het schoon verdiep' in antwerpen, waar n-va liever met hun tegenstander SPA in zee ging dan met de Bruine Horde. De kracht van de overtuiging moet groot zijn, in hoofde van de GL, om zo beginselvast te zijn en te blijven. |
Citaat:
En dan nu nog het confederalisme op tafel, iedereen tevreden. |
Citaat:
Nota-Bene: je vernoemt N-VA in één adem met de trado-partijen wat betreft het CS. Maar N-VA heeft altijd pertinent geweigerd dat opera-document te ondertekenen. N-VA heeft dat niet nodig om te beslissen of ze al of niet met het VB in een coalitie treden. |
Citaat:
En al hun 'erfopvolgers' dus N-VA, O-VLD, SPA, CD&V en Groen passen het nog steeds onafgebroken toe. Ik moet de eerste van die partijen nog zien, die een bestuursakkoord afsluit met de fascisten. Het truukje van "wij tekenden dat niet" is bullshit. The proof of the pudding, is in the eating. |
On topic. De draad gaat over Ecolo en de weigering om samen te zitten
Citaat:
|
Citaat:
Ecolo wil nu met N-VA zelfs niet binnen éénzelfde ruimte gaan zitten om eens te praten, laat staan aan een coalitie te beginnen. M.a.w. Ecolo heeft blijkbaar t.a.v. N-VA geen plechtig ondertekend CS ("Charter voor de Democratie" :roll:) nodig om een coalitie met die partij te weigeren. Ik blijf er bij: de Vlaamse trado's hebben zich destijds als deelnemers aan een processie laten gebruiken voor een opera-document. Dat was volstrekt niet nodig. In Nederland zijn ze wel wat intelligenter. |
Citaat:
Mensen die dat denken kunnen best naar de dichtstbijzijnde garage rijden, om hun vijzen te laten vastzetten. |
Citaat:
Dat bedoelde ik. Ik mag ondertussen toch nog kritisch zijn voor de N-VA of ist das verboten? :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be