![]() |
Mensen onder trein geduwd in Duitsland
https://www.hln.be/nieuws/buitenland...pakt~a07c36b0/
Dit is ook een vorm van terrorisme! De VRT heeft er nog niet over bericht (het gaat niet over Trump dus er is geen haast bij blijkbaar !! Is de wetgeving geschikt om zo'n crapuul te beoordelen ik denk alvast van niet, niet in Duitsland, niet hier, we zijn het immers niet gewoon met zo'n "wezens" om te gaan ... maar wat doen we er dan wel mee, opsluiten en dus kost en inwoon geven voor de rest van hun leven is een beloning. Platspuiten en medische proeven op doen lijkt me handig en nuttig. Afknallen kost ook geld en trauma's aan degene die het moeten uitvoeren. Suggesties van zelfbevlekkers hier op het forum zijn zeker welkom ! (Of gaan ze weer zwijgen ?) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het ging eerder over mensen die maar niet willen hebben dat er krapuul in EU is binnen gekomen waar we nu niks mee mogen doen dan hun behandelen naar de ongeschikte wetgevingen in Europese landen .. maar dat had je vast al door ;) |
Citaat:
de details zijn toch bekend! 10u, spoor7, Eritreeër zelfs... |
Citaat:
Voor verwarde en achtergestelde vluchtelingen, ver weg van hun land, mag in het warme, inclusieve en hyperdiverse multiculturele westen alleen begrip opgebracht worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Natuurlijk is dit terrorisme, het moet nog blijken of die Eritreeër een moslim is maar dat doet er zelfs niet meer toe. Het is het terrorisme van de inteelt gestoorden, lijkt me duidelijk een schizofrene dader.
|
Citaat:
https://www.bbc.com/news/world-europe-49147435 |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar valt het je ook niet op dat die moord in Rome, die daar de mensen wel degelijk zeer beroert, hier geen draadje oplevert? De instructies van de Madoutoren zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be