![]() |
Drama in Frankfurt: kind wordt onder aanstormende trein geduwd en overlijdt.
Drama in Frankfurt: kind wordt onder aanstormende trein geduwd en overlijdt, man opgepakt.
Citaat:
Daar gaan ze toch géén eten meer insteken in dat soort van figuren? :roll: |
|
Citaat:
|
Mijn gedachten en gebeden zijn bij de familie en vrienden van het slachtoffer.
Verder ben ik er voorstander om deze man zijn mens-zijn te ontnemen en in te zetten als proefkonijn in de pharmaceutische industrie en wetenschap. Dat scheelt proefdieren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor zo'n laaghartig krapuul moeten er géén remmen meer zijn. |
Alweer een verwarde man....die van ons, enfin, van de Duitsers, niet genoeg kansen heeft gekregen. Zijn actie zal een roep om aandacht en hulp zijn.
|
Citaat:
Maar eerst de bruikbare onderdelen aan behoeftige mensen doneren. |
Citaat:
Voor mij nog een tomaat garnaal aub. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar (<<- die eeuwige maar weer) er zijn er die er bakken geld met weten te verdienen, politici en mensenhandelaars. Dubbel sorry daarvoor. :oops: |
Citaat:
Onze EU politici moeten zich véél meer inzetten om de mensensmokkelaars achter de tralies te draaien. |
Citaat:
|
Toen ik een jongen was heeft een mongool (leeftijdsgenoot) mij op het spoor willen duwen en dit was hem gelukt... Ik heb het overleefd en herinner het mij nog als de dag van gisteren. Die mongool was een kind van een bijstandsmoeder; die er wat bijverdiende als prostituee. Geen straf heeft die jongen gehad, ivm zijn situatie.. Tja, deze idioten had je vroeger dus ook.
|
Citaat:
|
Ik vind het opvallend hoe de media de moordenaar vooral niet linkt aan terreur , religie of dergelijke zaken.
Het was weer eens een "verwarde man" |
Citaat:
|
Citaat:
En erbij zeggende ((een uitzondering en laat me nu gaan) ) dat ik voor mijn ogen die Eritreer een kogel door zijn voorhoofd wil en kan jakkeren. Mits laatste juridisch ok — en er geen sporen op Google opdrachten waarbij mijn naam genoemd wordt. |
Citaat:
Idioten heb je altijd maar als je gaat huwen met je nicht dan kweek je opzettelijk mongolen, dat is het grote probleem. https://www.nytimes.com/2003/05/01/w...nbreeding.html |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be