![]() |
Regeringsdroom Vlaams Belang loopt op zijn einde.
Regeringsdroom Vlaams Belang loopt op zijn einde.
Dan stel ik mij als vragensteller van dienst de vraag: Is er iemand die dat NIET had zien aankomen? Citaat:
Het lafg er al een tijdje zwaar boven op dat BDW platte broodjes aan het bakken was om uiteindelijk dan toch de genadeslag toe te brengen, "Et tu, Brute" ![]() |
Als Van Grieken ooit maar 1 seconde de gedachte koesterde dat hij kans maakte om mee te besturen, is hij niet geschikt voor de politiek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze hebben zich wel ferm op het verkeerde been laten zetten en zich monddood laten maken en terug de schutkring laten induwen. De manier waarop men dat gedaan heeft was wel al een hele tijd overduidelijk, dat ze dat niet in de mot hadden zeg. :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zoiets begrijpen, hoort bij het alfabet van de politiek |
Citaat:
|
Citaat:
Zij niet, neen... Ik ga er niet van uit dat partijvoorzitters achterlijk zijn. Maar wie dit forum volgt, kan zeker 10 van de regelmatig actieve leden opsommen die mordicus geloofden (en wellicht zelfs nu nog) dat er iets veranderde en dat het Blok zou uit het cordon gelaten worden. :lol: Van Grieken heeft gewoon zijn moment de gloire gekregen, en BDW zijn voordeel is dat hij de illusie heeft opgewekt dat hij de Blokkers wel een kans wou geven. |
Citaat:
edit : merk op dat je serieus je kazak aan het draaien bent, jij geloofde wel degelijk dat BDW de Blokkers wou opnemen in een coalitie. |
Citaat:
En Van Grieken heeft het spelletje meegespeeld, goed wetende dat het VB daardoor meer salonfahig werd. |
Citaat:
de tweede grootste partij van België dat zijn zaken gebaseerd op feiten en cijfers. wat valt daaraan niet te begrijpen? |
Citaat:
|
Citaat:
Achter de zijlijn waar ze kunnen roepen. Het joke waar ze ontzettend goed in waren/zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be