Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Tafelschuimster zit nu in cel (https://forum.politics.be/showthread.php?t=249545)

Elio di Supo 31 juli 2019 16:18

Tafelschuimster zit nu in cel

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/07...w-veroordeeld/

Citaat:

In zijn vonnis noemde de rechter haar "jaloers, egoïstisch en asociaal". "De beklaagde is erg hardleers en beschouwt haar eerdere veroordelingen hooguit als een ongemak. Ze kan niet verdragen dat ze iets tekortkomt, maar vergeet echter dat er gewerkt moet worden."
Bemmeke, wo bist du? :lol:

Anna List 31 juli 2019 17:13

Krijgt nu kost en inwoon gratis. ...

Bobke 31 juli 2019 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9080881)

Eindelijk een deftige wasmachine.

Dadeemelee 31 juli 2019 19:45

Bruin?

Vrijheideerst 31 juli 2019 20:31

Maar PedoGuy niet...

Aarchzstvwqmrmbtvnpq 31 juli 2019 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9080991)
Maar PedoGuy niet...

??

Henri1 1 augustus 2019 05:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9080832)

Nu zullen er aan de kust heel wat minder couverts geserveerd worden.

Anna List 1 augustus 2019 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Aarchzstvwqmrmbtvnpq (Bericht 9081108)
??

guy van sande

De schoofzak 1 augustus 2019 08:31

Erg laat, vind ik.

Hoeveel gewone klanten moeten niet komen eten in een restaurant, eer je het verlies van zo één onnozelaar terug goed kunt maken?
En dan moet die restauranthouder toch ook schoentjes kopen voor zijn kinderen, want blootvoets kan je hen moeilijk naar 't schoolke sturen.

Daarnaast ook een klap in het gezicht van zoveel mensen - beroeps en vrijwilligers - van ocmw-keukens en voedselbanken ...

Justitie en een beetje ordening in de maatschappij: moet dat allemaal zo lang duren als er ene zo manifest de kantjes afrijdt?

Universalia 1 augustus 2019 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9080881)

Misschien was dat wel haar uiteindelijke plan?

Jay-P. 1 augustus 2019 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9080961)
Bruin?

Geel: Beter opgeblonken he!

Jay-P. 1 augustus 2019 09:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9081255)
Erg laat, vind ik.

Hoeveel gewone klanten moeten niet komen eten in een restaurant, eer je het verlies van zo één onnozelaar terug goed kunt maken?
En dan moet die restauranthouder toch ook schoentjes kopen voor zijn kinderen, want blootvoets kan je hen moeilijk naar 't schoolke sturen.

Daarnaast ook een klap in het gezicht van zoveel mensen - beroeps en vrijwilligers - van ocmw-keukens en voedselbanken ...

Justitie en een beetje ordening in de maatschappij: moet dat allemaal zo lang duren als er ene zo manifest de kantjes afrijdt?

Phew... ene klant zoals mijn vrouw en ik, en ze maken al terug winst, in 't zwart dawel!

De schoofzak 1 augustus 2019 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 9081336)
Phew... ene klant zoals mijn vrouw en ik, en ze maken al terug winst, in 't zwart dawel!

Gij? Je partner misschien wel, maar gij zijt te gierig om nog maar een klein fooike te geven. Behalve misschien voor jonge bereidwillige serveuzekes.

Mambo 1 augustus 2019 12:52

Ach laat ze maar wat zitten.
3 keer eten per dag en een bed.

Meer moet dat niet zijn.

Anna List 1 augustus 2019 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 9081525)
Ach laat ze maar wat zitten.
3 keer eten per dag en een bed.

Meer moet dat niet zijn.

ach, komaan! ... binnenkort moeten ze weer een verkrachter laten lopen wegens plaatsgebrek. :evil:

Mambo 1 augustus 2019 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9081533)
ach, komaan! ... binnenkort moeten ze weer een verkrachter laten lopen wegens plaatsgebrek. :evil:

Ach vroeger sliep je dan gewoon op de grond.

De goeie ouwe tijd. :lol:

Jay-P. 1 augustus 2019 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9081477)
Gij? Je partner misschien wel, maar gij zijt te gierig om nog maar een klein fooike te geven. Behalve misschien voor jonge bereidwillige serveuzekes.

Een fooike? Natuurlijk niet! Maar ik bestel eet en vraag vriendelijk een koffie, vooraleer de rekening.
En dan betaalt mijn ministerie van financiën de rekening cash, na wat onderhandelen over formaliteiten uiteraard.
Ikke, ik drink ondertussen nog een aangeboden calvadoske. ;-)

De schoofzak 1 augustus 2019 13:19

't Is eigenlijk spijtig dat een rechter niet voldoende bewegingsruimte heeft om een bijkomende straf op te leggen, namelijk de beperking van de pricacy-rechten van dat mens, in die zin dat het toegelaten is dat haar foto ter beschikking gesteld wordt van alle horeca-zaken van het ganse land (en buurlanden waarvan horeca-zaken er om verzoeken), om op een discrete plaats te bewaren zodat horeca-personeel ze kan herkennen.
Waar blijft de gezichtsherkennende software trouwens?

Jay-P. 1 augustus 2019 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9081544)
't Is eigenlijk spijtig dat een rechter niet voldoende bewegingsruimte heeft om een bijkomende straf op te leggen, namelijk de beperking van de pricacy-rechten van dat mens, in die zin dat het toegelaten is dat haar foto ter beschikking gesteld wordt van alle horeca-zaken van het ganse land (en buurlanden waarvan horeca-zaken er om verzoeken), om op een discrete plaats te bewaren zodat horeca-personeel ze kan herkennen.
Waar blijft de gezichtsherkennende software trouwens?

Kom ne keer naar Hong Kong. Ik krijg hier stijve kaken van constant met een lachend gezicht naar al die camera's te kijken! :-D

Xenophon 1 augustus 2019 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 9081242)
guy van sande

Die was al genoeg gestraft zei hij, en hij kreeg van het hof gelijk. :rofl:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be