![]() |
Tafelschuimster zit nu in cel
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/07...w-veroordeeld/
Citaat:
|
Krijgt nu kost en inwoon gratis. ...
|
Citaat:
|
Bruin?
|
Maar PedoGuy niet...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Erg laat, vind ik.
Hoeveel gewone klanten moeten niet komen eten in een restaurant, eer je het verlies van zo één onnozelaar terug goed kunt maken? En dan moet die restauranthouder toch ook schoentjes kopen voor zijn kinderen, want blootvoets kan je hen moeilijk naar 't schoolke sturen. Daarnaast ook een klap in het gezicht van zoveel mensen - beroeps en vrijwilligers - van ocmw-keukens en voedselbanken ... Justitie en een beetje ordening in de maatschappij: moet dat allemaal zo lang duren als er ene zo manifest de kantjes afrijdt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach laat ze maar wat zitten.
3 keer eten per dag en een bed. Meer moet dat niet zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
De goeie ouwe tijd. :lol: |
Citaat:
En dan betaalt mijn ministerie van financiën de rekening cash, na wat onderhandelen over formaliteiten uiteraard. Ikke, ik drink ondertussen nog een aangeboden calvadoske. ;-) |
't Is eigenlijk spijtig dat een rechter niet voldoende bewegingsruimte heeft om een bijkomende straf op te leggen, namelijk de beperking van de pricacy-rechten van dat mens, in die zin dat het toegelaten is dat haar foto ter beschikking gesteld wordt van alle horeca-zaken van het ganse land (en buurlanden waarvan horeca-zaken er om verzoeken), om op een discrete plaats te bewaren zodat horeca-personeel ze kan herkennen.
Waar blijft de gezichtsherkennende software trouwens? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be