![]() |
Renault Grand Scénic 2.0 16V typisch Frans wrakhout ?
|
|
Derk, koop nooit ofte nimmer een Franse wagen...nooit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je moet er eens op letten. Als er een wagen met defecte lichten rondrijdt is het 9/10 een Frans merk, of een Ford.
|
Ik vraag mij ook altijd af wie de mensen zijn die doelbewust een Franse wagen kopen.
|
Ik zou het ook nooit doen een wagen van Franse makelij kopen. :|
p.s. Kijken ook véél af (lijn van wagens) van de Duitse merken de laatste tijden de Franse autobouwers. Of zouden er bepaalde autobouwers willen samensmelten? p.s. Tal van wagens waar de lichten niet goed van afgesteld staan en zelfs verblindend zijn voor andere weggebruikers. En dan heb je nog die pipo's die volle gas aan het rijden zijn en als men op bepaalde uren de lichten dimt op de autostrades die al hun grootlichten gaan aanzetten omdat zij de baan niet meer zien 's avonds/'s nachts (al dikwijls meegemaakt). Dat ze dan liever in hun bed blijven liggen hé zeg want als je zoooooo slecht ziet. :roll: Nog nooit gebruik moeten van maken van de grootlichten en ik die Antwerpen/kust regelmatig 's nachts. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik rijd ondertussen 40 jaar Ford. Momenteel Ranger en Fiesta. |
België heeft voor miljaren aan Franse panzerwagen gekocht, waarschijn net zo onbetrouwbaar als de Franse Leclerc-tank.
Nederland neemt waarschijnlijk Zweedse https://nl.wikipedia.org/wiki/Leclerc_(tank) Het type wordt vaak gezien als de meest geavanceerde operationele tank ter wereld, wegens de combinatie van een zeer zware bepantsering, hoge snelheid, hydropneumatische ophanging, een automatische kanonlader, geïntegreerde elektronica en een hypermodern vuurcontrolesysteem. De tank heeft echter ook een reputatie van mechanische onbetrouwbaarheid. |
Citaat:
|
Citaat:
en de reden is dat die Polen niet naar de keuring moeten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lampjes die snel kapot gaan is meestal door de behuizing waardoor ze te warm worden, vaak in combinatie met lampjes die meer licht beloven.
Een meer kwaliteitslampje kan al helpen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be