![]() |
Als Antwerpen zijn werk niet doet, doen de Duitsers het wel !
Duitse douane onderschept 4,5 ton cocaïne bedoeld voor Haven van Antwerpen
In de haven van Hamburg, in het noorden van Duitsland, heeft de douane 4,5 ton cocaïne onderschept. De drugs kwamen uit Uruguay en hadden de haven van Antwerpen als bestemming. Het gaat om de grootste drugsvangst ooit in Duitsland, zegt de douane. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/08...-naar-antwerp/ Eat that De Wever. |
Dus de Antwerpse politie had proactief naar Hamburg moeten gaan om daar de cocaine in beslag te nemen? :scramble:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Quod erat demonstrandum.
|
Citaat:
|
Ik vraag mij bij dat soort van 'vangsten' steeds af: wie slikt dat allemaal?
En dan hoor ik steeds Urbanus zingen van: "De wereld is om zeep er gebeuren rare dingen rondom mij! :cheer: " |
Citaat:
Dat snuiven ze in Antwerpen op een lang weekend naar binnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- de straatprijs van cocaine hoog te houden - hierdoor de cocaine maffia rijk te maken - hierdoor argumenten te hebben voor meer budget voor de war on drugs De twee klieken: staat en maffia, winnen hierbij dus. |
Citaat:
Ze vertelde dat haar lief haar verplichtte tot orale seks, en vroeg zich af of ze dat zo maar moest slikken. Neen, was het antwoord. Maar als hij anale seks wilt, dan moet je hem de rug toekeren. |
Citaat:
|
Citaat:
Eat that, Henri. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is natuurlijk weer de schuld van De Wever en zijn politiediensten dat ze die drugs in Hamburg hebben ontdekt en niet in Antwerpen waar de drugs naartoe zou gaan...
Qua krom links redeneren kan dit wel tellen :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be