![]() |
Duizenden achtergebleven koffers op Zaventem.
Duizenden achtergebleven koffers op Zaventem.
Iedereen heeft er weet van. Er zijn tal van mensen die de achtergebleven koffer heisa aan den lijve hebben mogen ondervinden. Maar bij al die koffers die daar staan stel ik mij, als vragensteller van dienst, de vraag of die allemaal nagekeken worden op drugs of andere 'verboden waren' zoals we dat dagelijks zo mooi op TV kunnen bekijken in een uitzending over Border Security Canada (<- andere landen) Nothing to Declare 2019 (CANADA) | 53 Minutes Best Canada Border. I doubt it! :roll: |
Ik vlieg nooit meer via "Brussels Airport".
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als t geen technisch mankement is, dan is het een staking... ik vlieg wel via Eindhoven, Maastricht of Schiphol. |
Citaat:
Alleen met handbagage, dawel :-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
laat mij dus maar via t NL luchtruim op vakantie gaan. gewoon zorgeloos, geen negatieve wave te bespeuren daar. :-D now get back in your hole, wonker. :p |
Citaat:
Sorry motche, :lolabove: PS: 'k lach er wel mee maar het is inderdaad serieus van Schoofse kloten, zoals ze daar in EBBR de zaken naar voorvermelde amandelen sturen, elke keer een beetje meer! :x |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eindhoven is trouwens nen droom, inclusief nog gratis parkeren op 300m van de vertrekhal, mocht je willen. |
Citaat:
![]() Oei, oei, dat gaat tegenstand krijgen of was die er al die tegenstand? :-D |
Citaat:
|
Citaat:
maar Zaventem en het Belgisch luchtruim mijd ik gewoon als ik kan ... al meer dan een jaar veel te veel onzekerheden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be