![]() |
Van Rompuy ziet de bui al hangen
https://www.hln.be/de-krant/-n-va-wi...ever~a1c37a86/
En wat hadden ze dan gedacht na jarenlang anti politiek met Peeters terwijl ze in de coalitie zaten. Dat ze die naar de EU gestuurd hebben is geen dag te vroeg, alhoewel ik me afvraag wat ze er daar gaan met doen voor al dat geld? |
De grootste gifspuwer van CD&V gaat het eens zeggen... Die partij verdient niet beter dan hetzelfde als wat spa ondergaat: traag maar zeker onder de kiesdrempel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is hun keuze. |
CD&V de dieperik in en ACW met Arco daarbij. :clapping:
|
Citaat:
De Arco slag hebben ze ook al niet binnen gehaald en voor de rest waren ze onder het toeziend oog van Peeters vooral met dwars liggen bezig. Indien ze niet deelnemen gaan ze verder achteruit en zullen enkel de zuilen van de CDNv over blijven zoals bij het Acropolis ...... |
Citaat:
zou hun grote onderwijszuil ook wel wat pluimen kunnen verliezen. |
Citaat:
onderwijs heeft een conservatieve minister nodig die behoudt wat goed is en verder inzit op de zaken die in het verleden van het vlaams onderwijs top maakte. Ipv constante nivellering en niveauafbrokkeling door "vaardigheden georienteerd onderwijs". Het onderwijs is geen OCMW, maar een kennisinstelling. Als ge niet mee kunt moeten er andere oplossingen zijn, maar val de normale kinderen daar niet mee lastig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Schrijf je in bij de Burke stichting en ik stuur je partijkaart vandaag nog op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
blijf dus maar compleet tegen je politieke overtuigingen stemmen, je ligt compleet gebonden door je Belgisch nationalisme. ... en je zal het omgekeerde bereiken. |
Citaat:
Het Cordon doorbreken en mee regeren met de Forza Flandria. Of Poco blijven en hun zuilen zien ten onder gaan . |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be