![]() |
Blanke terroristen steken elkaar aan ...
Blanke terroristen steken elkaar aan: 'white terrorism' lijkt echte trend te worden.
Citaat:
Echt van verschieten doe ik daar niet van, het duurde nog lang eigenlijk. :roll: Pijnlijk detail is dat het nog véél erger zal worden, mijn gedacht. |
Terwijl El Paso rouwt, begint in VS felle discussie: “Amerika wordt aangevallen door blanke, nationalistische terroristen”.
Het einde van het begin of het begin van het einde? 8O |
Toen me na Sandy Hook heeft besloten niks te doen, heeft men eigenlijk gezegd: moord maar wat kinderen uit, het kan zonder gevolgen voor de verkopers van die oorlogswapens.
De wapenindustrie heeft dat signaal goed opgevangen, en zal deze keer ook zonder problemen verder kunnen doen. De VS is op dit gebied een zeer ziek land. |
En wie zegt dat dit geen false flag operatie is, om Trump een hak te gaan zetten bij de opkomende verkiezingen? Ik weet het niet, dit lijkt de democraten wel heel goed uit te komen allemaal...
|
Citaat:
in het Midden Oosten werden dit jaar al meer mensen omvergeschoten met FN wapens uit de Waalse staatswapenfabriek dan de afgelopen 20 jaar in de VS. Walbanië is ook op dit gebied een zeer ziek land. Belgen zou enige bescheidenheid passen tov de VS als het over wapens gaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
FN verkoopt inderdaad wapens, maar aan politie en leger. Dat ze in het midden oosten die wapens gebruiken om hun eigen burgers overhoop te knallen.....is de fout van die regering daar. Nugoed, ik geef u wel dit: ik vind niet dat FN moet verkopen aan niet-NATO landen. |
Citaat:
maar mijn geest is ziek??? :roll: |
Citaat:
Pre-historische sectie. |
Citaat:
Als er iets wat vast staat, is dat er veel gebeurd wat het daglicht niet kan verdragen, en waar achter de schermen snode plannen worden uitgewerkt... |
Citaat:
|
shooters in de US zijn rechts en blank
zo wil de VRT, DS en DM toch. ![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom dat idee dat staatskwiebussen mogen wat niet-staatskwiebussen niet zouden mogen ? |
Citaat:
|
Citaat:
En er zal wel eens een duit in de één of andere zak geschoven worden om het allemaal toe te laten? 8O |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be