![]() |
Een nieuwe keuken plaatsen
De keukenspeciaalzaken (Dovy, Eggo, DSM,...) lijken me allemaal kostelijk. Dan krijg je een halve keuken en een halve investering in... iets wat niet zoveel opbrengt.
Het zal dus zeer waarschijnlijk Ikea worden. Maar nu heb ik ontdekt dat Hubo en Gamma ook keukens verkopen. Zijn die goedkoper dan Ikea en is dat dezelfde prijs-kwaliteitsverhouding? Wat denken jullie? |
Als ge die vraag stelt, dan kan je beter geen keuken gaan kiezen.
|
Eens gaan kijken in Pakistan?
|
Citaat:
|
Citaat:
kies bij Ikea wel het duurste beslag(scharnieren en schuivers), dat is wat de waarde en levensduur van je keuken maakt. |
Ikea.
Alle mogelijkheden en goed materiaal tegen een zeer aanvaardbare prijs. Ook de toestellen zijn goed en onder garantie. Zelf plaatsen is ook niet moeilijk. |
Ik ken mensen met een ikea keuken die dat in hun nieuwbouw hebben gezet, en eerlijk gezegd, mocht ik Mr. Dovy zijn, zou ik me zorgen maken.
Kwalitatief vrij goed en mooi. En voor minder dan de helft van de prijs kunt ge al eens een risico nemen. |
Ik heb verleden jaar zo’n Ikea in mekaar gezet en dat is heel goeie kwaliteit en een fractie van de prijs van zo’n Dovy.
Ze leveren nu ook aan huis wat nogal handig is met zo’n werkblad van 40 kg. In mekaar zetten is heel simpel. Alleen het werkblad uitzagen is nogal wat werk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar dan nog zit Ikea er een pak onder. |
Aangepaste keuken laten maken op maat bij een Nederlandse firma. Zeer content van, Dovy was wel goedkoper. Hangt er allemaal vanaf wat je wensen zijn. Goed rondhoren en vergelijken in elk geval.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nonk had prijs gevraagd voor een simpele keuren (eiland + twee wandmeubels). Geen foliekes. 30k + bij Dovy. De lokale schrijnwerker kon het voor 18k. |
Citaat:
Ik kan da al (en nog goe ook)! Ne vent zoeken die kok is! (ni veel thuis en ik kan die laten koken voor mij) I iz smart 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb sinds vorige week eindelijk een werkende dampkap en de keuken is geplaatst op 23 en 24 april. Moet ge ni vragen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be