![]() |
Voorvallen in Antwerpen - draad
Als er één vlaamse stad is wat regelmatig zaken voorvallen, dan is het wel Antwerpen. 't Stad en de provincie dus.
Positief en negatief i ----- Laat ons vandaag starten : ANTWERPEN / BEVEREN-WAAS - In de Waaslandhaven is een partij heroïne van 861,7 kilogram onderschept. De vangst dateert al van november vorig jaar maar werd nu pas bekendgemaakt. https://www.gva.be/cnt/dmf20190805_0...-waaslandhaven |
Tis daarom dat Dewever naar Colombia is geweest he, om er voor te zorgen dat de kwaliteit van de logistiek beter wordt en dit niet meer voorkomt.
|
Voorvallen in Antwerpen - draad , aka de "De Wever bashen - draad"
|
Beveren is Oost-Vlaanderen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat snap je niet aan positief en negatief? Was de eerste post negatief. U bent juist gelijk een klein kind. |
Citaat:
Citaat:
|
Inderdaad. Die van over 't water zijn wat helemaal anders.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iets serieuzer is het een moeilijkheid voor het bestrijden van de drugscriminaliteit dat daar in de Waaslandhaven politie en parket van Oost-Vlaanderen bevoegd zijn. Ze proberen wel tot coördinatie te komen, maar dat blijft een moeizaam verhaal. |
Rikske heeft toch wel iets met Antwerpen. Zullen we allemaal bijleggen en hem een doos Antwerpse handjes sturen?
Een mens leeft van meer dan Luikse pensen alleen he. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moet je meer hebben om van schaamte in de grond te zinken? |
Citaat:
|
Citaat:
Er komen maar meer- en meer gebouwen/appartementen bij die in de meeste gevallen ingepalmd worden door vreemdelingen. Op huidig ogenblik is men nog steeds bezig aan de konijnenpijp en de weg richting Hulst Nederland daar is men bezig aan een 'duistere' oeververbinding naar de haven toe waar de manege zelfs is moeten voor wijken. Met wat men aan het Galgenweel bezig is daar heb ik geen idee van. :roll: Vannacht nog even in Antwerpen geweest maar ik maakte dat ik er terug weg was richting kust. :roll: p.s. Baan richting kust was het al niet veel beter met al de werken. (Gent daar is het even opletten) |
Citaat:
Linkeroever wordt het grootste groene stadspark van Antwerpen, met compleet vernieuwd St Anneke. Linkeroever wordt compleet opgewaardeerd. en ja, dat betekent dat die snelweg achter de konijnepijp naar de expresweg volledig verdwijnt. voor die aansluiting zullen de andere tunnels gebruikt moeten worden. |
Citaat:
Het enige wat ik daar vannacht heb zien lopen waren vreemdelingen. Van een opwaardering gesproken???? |
Citaat:
idd opgewaardeerd, als in de flats aan t Galgenweel kan jij niet betalen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be