![]() |
'Ingebakken probleem als CD&V in meerderheid stapt'
'Ingebakken probleem als CD&V in meerderheid stapt'
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
N-VK.
Niet-Verkozen Krokodillen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Na een beetje opzoekingen: "Toen Siegfried Bracke zich aansloot bij de N-VA, heerste er in de linkse Gentse logewerkplaats Bevrijding grote beroering. Hij moest worden uitgesloten. Het kan niet dat een broeder van Bevrijding lid is van een politieke partij als de N-VA. De sp.a, dat was ok, de PVDA ook, maar de N-VA? Dat nooit. Dat een werkplaats waar freedom of speech en respect voor ieders mening in het DNA zit -uitgerekend een werkplaats met zoveel leden van het college en hogere ambtenarij – er zo over denkt, typeert de sfeer." https://doorbraak.be/gent-circulatieplan-wonen/ |
Citaat:
|
Citaat:
I don't know. |
Bracke is er op uitgestuurd om nog wat druk te leggen op CD&V. maar die Zweedse coalitie komt er wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik vraag mij af, is CD&V noodzakelijk in een federale meerderheid NVA-OVLD-SPA-PS-MR? (los van de discussie over confederalisme uiteraard) |
Citaat:
|
Citaat:
ik denk dat mocht N-VA samen met OVLD en SPa een iets ruimere meerderheid hadden, de Vlaamse regering al gevormd was. |
Citaat:
|
Citaat:
Die regering zal enorm moeten gaan bezuinigen en kan geen geschenken meer uitdelen Zij dient enkel en alleen om de transfers voor de Walen te bestendigen . De Vlaamse politici beseffen dit ook. Er zal dus geen nieuwe federale regering meer komen :-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be