![]() |
Smurft ne smurf!
Smurft ne smurf als ge ne smurf wilt smurfen.
Smurft ge nog smurfen? Gelieve enkel in het Smurfs te smurfen. Anders smurft ge ne smurf. |
Azraël! Daar zijn ze! Pak ze allemaal! Laat ze niet ontsnappen, die walgelijke kleine blauwe beestjes!
Miaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuu! |
Is het nog ver Grote Smurf???
|
Waarom zijn de smurfen blauw? "Van het rampentampen in de kou lal lal lalalalalal laaaaaaaa"
Liedje even parodiëren met een iets pikantere tekst. (sorry Pierre Kartner) ![]() |
smurf eerst dit draadje, er staan wijsheden in : https://forum.politics.be/showthread...hlight=smurfen
|
Ik smurf er smurferdomme de smurf van.
|
Ik smurf niet, ik nurf alleen maar.
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.google.com/search?q=nurf...hrome&ie=UTF-8 |
|
Smurfin = gwendo ????
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een tijdje geleden moest het "kus mijn kloten" i.p.v. "kust mijn kloten" zijn. Wa is het nu ? |
Citaat:
|
Citaat:
Officieel is het "Kus mijn kloten". In het Nederlands wordt de imperatief in de jij-vorm vervoegd, maar volgens de regels van de inversie: Kus je mijn kloten Vind je mij tof Ga je naar zee Maar in het Vlaams spreken we vaak in de verouderde gij/ge-vorm. Kust ge mijn kloten Vindt ge mij tof Gaat ge naar zee In de gij-vorm blijft de T behouden bij inversie. Kun je/kunt ge nog volgen? Daarom is dat bij de stam, waarbij het woord al eindigt op een d, verwarrend, want die T moet er dan ook bij als je de imperatief in de gij-vorm gebruikt: Trek (je) eens het wc door / Trekt (ge) eens het wc door Word (je) een non / Wordt (ge) een non enz... Hopelijk snap je/snapt ge het nu. :) |
Smurfse volkslied
Zij zullen hem niet smurfen, de fiere Smurfse Smurf, Al smurfen zij zijn smurfheid met smurfen en gesmurf. Zij zullen hem niet smurfen, zolang een Smurf smurft, Zolang de Smurf kan smurfen , zolang hij smurfen heeft. Zij zullen hem niet smurfen , zolang een Smurf leeft, Zolang de Smurf kan smurfen , zolang hij smurfen heeft. Zolang de Smurf kan smurfen , zolang hij smurfen heeft. ~=~ Sorry, 't zal aan de warmte smurfen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be