![]() |
Productie adelijke titels ligt stil tijdens regering van lopende zaken
De Belgicisten die hoopten op een adellijke titel wegens hun verdiensten om het land bij elkaar te houden zijn er aan voor hun moeite.
Zolang er geen nieuwe federale regering is kan Filip/Philippe geen adellijke titels toekennen. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf201...T=236296846973 "De slabakkende regeringsvorming heeft ook gevolgen voor koning Filip. Hij kan geen adellijke titels uitreiken, zolang er een regering in lopende zaken is." Een adellijke Belgische titel zal al zeker geen lokaas zijn voor de politici van de Forza Flandria om toch maar een federale regering te helpen vormen. Integendeel zou ik zo zeggen.:-) |
Citaat:
|
Citaat:
of aan de diensten van het Paleis . Het resultaat is er anders wel , zolang er geen nieuwe federale regering komt zal je niet opgeroepen worden voor Uw adellijke titel ,Warrior. Gelukkig kan de "Orde van de Vlaamse Leeuw " nog wel uitgereikt worden . Met of zonder federale regering. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Fucking bedelaars. |
Citaat:
we zijn beter van u gewoon |
Citaat:
|
Citaat:
Leopold Kroon Leopold II |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En hij heeft zo zijn best gedaan! Als hij geen baron wordt alvorens hij sterft, dan gaat hij het niet overleven. Schande! |
ik wacht nog steeds op mijn officiele benoeming tot Tsaar van den Trololo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be