![]() |
Verrast De Wever iedereen met coalitie én regeerakkoord?
Verrast De Wever iedereen met coalitie én regeerakkoord?
Citaat:
![]() |
Citaat:
Het gekibbel kan opnieuw beginnen. |
We krijgen elke week wel dergelijke aankondiging: nu gaat het écht gebeuren... Vervolgens gebeurt er niks.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(VB - Groen - PVDA) En de 4 traditionele (CD&V, Open-Vld, sp.a en Groen) hebben ook geen meerderheid, of gaan ze gedoogsteun vragen aan de communisten :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zou me niet verassen dat twee Vlaamse partijen zouden instemmen om een Vlaamse regering te vormen. En zo aan elkaar vastgeketend naar de federale onderhandelingen gaan |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jambon I staat in de stijgers mensen.
|
De Wever kan geen kanten uit.
Zonder blok verliest hij volgende verkiezing aan het blok. Met blok valt er niet te regeren want minderheid en een vijand die niet zal nalaten in de rug te schieten, deden ze vorige legislatuur ook al. Dus verdelen ze de postjes zoals gewoonlijk, doen 4 jaar verder met ons naar de afgrond te sturen en vinden dat ze er goed vanaf kwamen ...... "Après nous les mouches" |
Citaat:
|
De analyse van BDW op de verkiezingsdag zelf, zat er boenk op:" Met WIE ga ik moeten onderhandelen?"
De deur gaan platlopen bij al die verzwakte partijvoorzitters, had nooit een goed idee geweest. Rutten en Beke hebben zich kunnen handhaven, en Zweeds zal het zijn. Na de vorige verkiezingen waren ze er bij de N-VA danig van geschrokken hoe sterk de PS gestoffeerd was qua dossier-kennis. En ik denk dat het VB momenteel gewoonweg nog niet voldoende bekwaam personeel heeft tout court. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be