![]() |
Weer meer Belgen beboet in Frankrijk
Weer meer Belgen beboet in Frankrijk: hiervoor moet je opletten.
Laten we dat dus ook maar eens gaan doen zij die uit andere landen/Europese landen komen even op de korrel nemen of hij/zij de verkeersregels wel volgt? Aan de kust zou men ander véél Fransen kunnen beboeten want die nemen het niet al te nauw met snelheden en met parkeren. (meestal staan die tegen de rijrichting in om toch maar een parkeerplaats te veroveren) Ik schreef het al eerder maar ik ben eens per ongeluk ( :-D ) doorgereden aan de kust en ik kwam in Frankrijk uit en het eerste bord dat mijn aandacht trok was er eentje met 130 km/u op. Dus die denken waarschijnlijk dat het in ons land ook zo is en blijven gas geven. Tot vervelens toe moet ik schrijven dat Engelsen het helemaal niet volgen, de verkeersregels die van toepassing zijn in ons land want die vliegen er met snelheden om u tegen te zeggen door. In de meeste gevallen stel ik mij tijdens het rijden de vraag: Waar staat toch die EU voor? Nog een leuke om even aan te halen is volgende: Meer dan 1,2 miljard euro aan boetes nog niet betaald. Citaat:
|
Zijn dat die paar zotte Belgen met hun sjoemeldiesel die in een stuk 1200 km kunnen rijden? :lol:
(als hun volle tank groot genoeg is) |
Citaat:
|
Citaat:
Benzinerijders (zeker met minder zuinige) zullen zich eerder aan de limieten houden, want die tanken meestal na pakweg 600 km, en gunnen zich relaxer rijden, overdreven snelheden is ook geldverspilling wegens het meerverbruik. ![]() opgelet dit zijn sportieve Golfjes GT! Lol uit het verleden. |
Citaat:
Met sjoemeldiesels geraken ze immers niet door Frankrijk aan die hoge snelheden. |
Citaat:
|
Mijne diesel verbruikt maar een 5 liter, soms nog wat minder en ik heb in 1 ruk naar Spanje geweest.
1 boete ergens rond Parijs. Vannacht is mijn zoon met mijn auto naar daar en ook in 1 ruk. 11 uur onderweg geweest. Tja diesels...beetje zwaardere...zijn toch niet te kloppen. |
De titel van de draad is chronologisch onjuist.
Er staat: Weer meer Belgen beboet in Frankrijk Wat eerst gebeurde: Weer meer Belgen rijden te snel in Frankrijk |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be