![]() |
'Vlaamse regering is clubje van verliezers'
'Vlaamse regering is clubje van verliezers'
Citaat:
Veel forumleden zien het al aankomen dat N-VA kiest om door te gaan naar 'Zweeds' model. Of dit een goede keuze is dat zal zich moeten uitwijzen maar ik heb er niet veel vertrouwen in. :roll: Hopelijk kunnen de 'spelers' het nog in goede banen leiden maar het lijkt meer- en meer op een ware lijdensweg. Zoals ik al véél eerder schreef: er zullen nog veel 'lijken' uit kasten en muren vallen. Veel ambiance of zinsverbijstering? 8O |
Zoals ik al eerder schreef: na de ervaring met een Zweedse coalitie gaat sabotage door CD&V gaat nu ook aan N-VA verweten worden. Waarom in zee gaan met mensen die meer bezig zijn met u te saboteren dan met beleid voeren?
|
Citaat:
Een bombastisch regeerakkoord vol ronkende maatregelen samenstellen ... Waarvan uiteindelijk buiten de maatregelen die de mensen enkel geld zullen kosten en die onverwijld zullen worden uitgevoerd,de rest zoals vanouds in de vuilbak zal belanden.... De schapen zullen verder geschoren worden... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het cordon blijkt nu ook de beste levensverzekering voor CD&V en OVLD...
|
Vinden de partners elkaar na de mislukte Zweedse coalitie?
Vandaag komt er een einde aan een schimmenspel. De foto leek mij eerder: 'Liefde is' 8O |
Als men een regering van winnaars wil maken, gaat men VB en PVDA moeten overtuigen om samen te werken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Extreem links (PVDA) gaat groeien als zot en VB gaat NVA opvreten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wens ze het allerbeste en vooral hoop ik dat CD&V hun vorige saboteur niet vervangen door een andere. Geef ze desnoods een schoon postje want dat was het dat in Peeters zijn keel was blijven steken.
|
Citaat:
|
Met Gwendolyn en Wouter, de twee voorzitters die binnen hun eigen partij zowat buiten-gekeken worden, gaan we het dus moeten doen. Dat belooft :?
|
Citaat:
|
Citaat:
De toekomst zal dat moeten uitwijzen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be