![]() |
Voorrechten Vlaamse ambtenaren afgebouwd
Citaat:
Democratie is hen toch zeer vreemd. Citaat:
|
zoals ik al schreef: dit is een regelrechte oorlogsverklaring aan de Vlaamse ambtenaren. Doel van De Wever is duidelijk: een zo klein mogelijk overheid zodat ze niet meer efficiënt kan werken en dat alles moet geprivatiseerd worden.
ik veronderstel dat CD&V hier toch wat gaat tegen protesteren. |
Citaat:
laat het even doordringen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
In het regeerakkoord van 2014 (en daarna herhaald in het zomerakkoord van 2017) werd er ook afgesproken om zoveel mogelijk in te zetten op contractuele aanwervingen.
Geen enkel federaal departement haalde in die periode meer statutairen binnen dan de FOD Financiën onder Vanovertveldt. Eerst zien en dan geloven. |
Citaat:
|
Citaat:
Een overheid kan ook werken zonder absurde privileges (in vergelijking met gewone werknemers) van de ambtenarij hoor. |
Gelijkschakeling met de privé. Eindelijk bedrijfswagens en een tweede pijler voor de vele niveau A's bij de Vlaamse overheid
:cheer: :cheer: :cheer: |
Citaat:
:cheer: :cheer: :cheer: geen exhuberante overheidspensioenen meer en ambtenaren buiten kieperen als ze er niet in slagen om het met 30% minder personeel te doen gelijk Nederland ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een kleine minderheid van de werknemers heeft trouwens een bedrijfswagen. |
Citaat:
|
Citaat:
heb jij daar een bron van? ik hoor enkel van sommige firma's dat het moeilijker en moeilijker werken is met de Vlaamse overheid omdat elke dienst waarmee ze werken te weinig personeel heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
Hebben die Vlaamse ambtenaren trouwens dezelfde voordelen als de federale of de Waalse? qua pensioenen wel dacht ik, maar de rest? |
Citaat:
we betalen 30% teveel ambtenaren en krijgen er niks voor terug. er is krapte op de arbeidsmarkt, het is nu t moment om die mensen via outplacement naar de uitgang te begeleiden. tot BE terug op t niveau van de buurlanden zit. :cheer: 30% Ambtenaren Buiten!!! :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
maw Vlaanderen verzwakken en België en Wallonië mogen achteruit leunen en rustig verder doen? jij bent echt een zéér rare Vlaams-nationalist hoor. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be