![]() |
BDW bekent : "ik ontkende de holocaust".
https://www.demorgen.be/leven-liefde...aust~b7a5d9f3/
Citaat:
... en zo iemand wordt dan als geloofwaardige bron aangehaald door VRT en DM ... tsssss |
Citaat:
Ik heb geen abonnement op een sossenkrant, enkel op De Tijd. 8-) |
Citaat:
Broer Bruno gaat alles doen om zijn broer te bekladden. Waarom zoekt die kerel steeds riooljournalisten op? |
Citaat:
|
Citaat:
In feite gaat het over BRUNO DE Wever. :roll::roll::roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bruno en Bart zijn twee handen op één buik. Moeten daar gezellige Kerstfeestjes zijn.
Bart zal de Holocaust niet meer ontkennen, dat is thans geëvolueerd naar het ontkennen van de Ecocaust. Hij is een econegationist. |
Citaat:
|
broedeliefde
|
De Wever valt stil. Ineens is hij daar, de krop in de keel. “Hij was een complexe man, mijn vader. Hij is helaas al gestorven in 1996, op zijn 62ste. Ik mis hem nog elke dag.”
Bovenstaand citaat schept hoop voor degene die het N-VA voorzitterschap ambiëren. |
Citaat:
|
Citaat:
Door zijn titelkeuze denkt men dat Bart De Wever de holocaust ontkende. Wie het artikel gelezen heeft, weet wel beter. |
Je kan er niet rond dat het Vlaams nationalisme, hoe hard ze ook hun best doen van het omgekeerde te beweren, gewoon een pikzwarte ideologie is die aanleunt bij de collaboratie van de jaren 40.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de link naar het volledige artikel werd correct vermeld. en niemand die bij zijn volle verstand is kan denken dat Bart ooit dom genoeg geweest is om de hollocaust te ontkennen. :roll: |
Citaat:
|
Het was Bruno uiteraard. Maar het zegt wel iets over de familie De Wever.
|
Citaat:
Als "fake news" kan dit tellen. :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be