![]() |
Moeten sociale bijdragen gespendeerd worden aan andere doelgroepen?
Een interessante vraag.
|
.
|
Neen, geen sociale bijdragen meer, Iedereen de pot op.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het probleem is dat vele sociale woningen naar mensen met een kleurtje gaan (een hoofddoek is in België nog altijd de zwaarste handicap) Meestal Berbers. Deze hebben familie met opbrengsteigendommen in het buitenland, dus deze woningen staan vaak gewoon leeg, terwijl kwetsbare autochtonen achteraan op een wachtlijst bengelen want vluchtelingen, vreemdlingen krijgen speciale voorangsregels. Kijk zelf maar na bij "De Ideale Woning" Ik ken iemand die fysiek gehandicapt is (letterlijk gehandicapt, aangeboren afwijking, dus niet een jaar ziek en automaitsch 66% invalide) een belgische autochtoon en die heeft GEEN recht op sociale woning en valt in dezelfde doelgroep als mensen die een jaar ziek zijn door "een slechte rug" Is dat normaal? |
Citaat:
|
ze moeten de sociale bijdragen vooral aan mij besteden. Ik heb namelijk een bijna lege bierkelder en mijn flessen whisky zijn ook al ver geschoven
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De bijdragen aan de sociale zekerheid volstaan nu al niet om alles te betalen. Een groot deel van de BTW inkomsten worden gebruikt om de SZ te ondersteunen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vreemdelingen die hier binnenkomen en zo maar dezelfde rechten genieten als de eigen bevolking, dat is gewoon diefstal op de rug van de weerloze bevolking... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be