Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Belgisch voetbal (https://forum.politics.be/showthread.php?t=24973)

SethMoN 25 november 2004 23:28

Belgisch voetbal

Ik ben enorm gepassionneerd door voetbal, daarom wilde ik eens een draadje openen over onze nationale en (hopelijk duurt het nog wat lang) Europese competitie... Voil�* voor alle sportliefhebbers en hooligans laat maar eens je hartje luchten ;-)

SethMoN 25 november 2004 23:31

Om de aftrap te lanceren wil ik mijn fierheid betuigen aan de courage van beide Belgische ploegen: Brugge en Standard. Brugge won met 10 tegen 11 (tegen Utrecht) met 1-0, Standard stond na de eerste 45 minuten 0-1 achter, maar met enorm veel kracht en doorzettingsvermogen wonnen ze nog de partij met 2-1 tegen Parma :-D

Lincoln 26 november 2004 17:13

Belgische politiek = Belgische voetbal !!

Everytime 26 november 2004 17:27

Ik ben niet gepassionneerd voor het voetbal maar heb er toch interesse als er de Mundial of de Europese Beker is. De twee landen die ik het meest steun zijn Frankrijk en Duitsland. Frankrijk omdat het mijn land is en Duitsland voor persoonlijke redenen.

Jampie 26 november 2004 17:32

Belgisch voetbal ? Waar en wanneer is er in België voetbal te zien ?

Everytime 26 november 2004 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jampie
Belgisch voetbal ? Waar en wanneer is er in België voetbal te zien ?

8) De Rode Duivels.8)

Eternity 26 november 2004 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SethMoN
Om de aftrap te lanceren wil ik mijn fierheid betuigen aan de courage van beide Belgische ploegen: Brugge en Standard. Brugge won met 10 tegen 11 (tegen Utrecht) met 1-0, Standard stond na de eerste 45 minuten 0-1 achter, maar met enorm veel kracht en doorzettingsvermogen wonnen ze nog de partij met 2-1 tegen Parma :-D

En wat doen we het toch goed in de echte Europese competitie (Champions Leage).

SethMoN 26 november 2004 18:14

yep het zit Anderlecht niet echt mee. Talent genoeg maar het zit niet goed in de hoofdjes en de trainer vind ik ook al zo'n huilebalk. 2 spelers spelen op een heel deftig niveau: Willhelmson en Kompany.

Jampie 26 november 2004 18:17

Jullie willen praten over voetbal en ik zie hier de rode duivels en Anderlecht passeren. Wat hebben die met voetbal te maken ? Voetbal in België is vergelijkbaar met het wielrennen in Burkina Fasso.

Eternity 26 november 2004 18:40

Citaat:

Jullie willen praten over voetbal en ik zie hier de rode duivels en Anderlecht passeren. Wat hebben die met voetbal te maken ? Voetbal in België is vergelijkbaar met het wielrennen in Burkina Fasso.

ZO erg is het nu ook weer niet :p

snoodaard 26 november 2004 21:39

Als brugge-fan en anderlechdt-hater was het een goeie week.Anderlechdt is met dt want het is verleden tijd:-)

Tantist 27 november 2004 16:14

Beneliga, Beneliga, ik wil een Beneliga ;-)

Jampie 27 november 2004 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tantist
Beneliga, Beneliga, ik wil een Beneliga ;-)

Nevlawaliga, ik wil een Nevlawaliga.

Tantist 27 november 2004 23:45

Citaat:

Nevlawaliga, ik wil een Nevlawaliga.

Allez dan, ik wil een Vlawaneluxliga ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be