![]() |
Google - url vermeldt #spf=
Sinds enige dagen heb ik geen standaard url
google.be meer. Dit was eerst google.be/#swf=123456 123456 = reeks cijfers Nu is dit google.be/#spf=123456 Wat is dit precies? Heeft iemand anders dit ook? Hoe dit te verwijderen? . |
Citaat:
|
Citaat:
Grapje? Wat moeten zij doen op mijn PC? En als het de Chinezen zouden zijn? Welke url zou het dan zijn? . |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Hmm... Niet echt mijn smaak.
Grappig... Effe serieus. Enig idee wat dit is? . |
Citaat:
|
Alles, mensen, stop met met fbpol zijn voeten te spelen.
Heb je je computer al eens heropgestart, fbpol? |
"?action=purge" achter de link plakken
|
Nog nergens niet tegen gekomen.
Had dat niets te maken met 'Javascript?' |
Volgens mij is SWF een bestandtype van Adobe Flash applicaties.
Welke browser gebruik je? |
|
Citaat:
Ik plak dit rechtstreeks achter google.be en de nummerreeks vormt zich gewoon erachter. Plak ik dit achter de nummerreeks, dan vormt zich gewoon een nieuwe nummerreeks. Citaat:
Citaat:
Heb nooit iets anders gebruikt. Citaat:
Vraag blijft hierbij: hoe komt dit plots in mijn url, en hoe dit kwijt geraken? . |
Citaat:
Misschien komt dat ook wel omdat ik HaveIbeenpawned eens gebruikt heb. (een eigen keuze om het te gebruiken of niet) Hoe u er aangekomen bent, geen idee van. IExplorer is al een redelijke tijd passé. Een andere browser eens proberen misschien? Edge bij Win10 daar heb ik het ook niet zo voor. |
Citaat:
|
Doe dan niet heropstarten he, trek uw plan.
|
Zou het hier met te maken kunnen hebben?
Prevent your Google Mail from Getting Rejected as Spam. p.s. Niet zomaar lukraak doen wat men aangeeft op de site want de gulden PC regel is: 'Don't change a 'good' working system' :-D |
Citaat:
Je kan ook MalwareBytes gebruiken om te zoeken naar malware. Er bestaat een gratis versie van (zonder virusscanner denk ik): https://nl.malwarebytes.com/ |
Bij mij werkt Google nog altijd prima. :roll:
|
Citaat:
Gratis: MBAR van malwarebytes Emergency Kit (Emsisoft, werken met de lijsten van BitDefender) Windows Defender doet het ook niet slecht de laatste tijden. Malicious Software Removal Tool (Windows) weinigen die het gebruiken maar toch. De laatste zit ingebakken in Windows en roep je op bij zoeken met: mrt of msrt. Volledige scan kan even duren met een tragere pc. Logfiles er even op nakijken, misschien staat er wel iets bij wat soelaas zou kunnen brengen bij de zoektocht naar een mogelijke oplossing. Bij zoeken: 'eventvwr' typen. En zo zijn er nog wel enkele gratis scanners die best wel hun werk doen. |
Thanks allen voor suggesties :)
Citaat:
Al moet worden gezegd, dat dit in realiteit niet echt gebeurd, want heb ontdekt dat er veel "rommel" vooralsnog op de PC blijft. Dit wis ik dan manueel. Maar dit gedoe met de url #spf= heb ik nog niet gevonden. Citaat:
Zal de virusscan nog bekijken. . |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be