![]() |
Guy Vanhengel aan vakantie toe
Rare reactie van Guy Vanhengel op een tweet van Theo Francken. Die is mee betrokken in gesprekken in verband met het onderwijsbeleid. Daarover tweette hij dan "Onderwijs is de allermooiste Vlaamse bevoegdheid. Het gaat over de jeugd, de toekomst van onze natie."
Waarop Vanhengel dan reageert: "De jeugd in dienst van de natie. Waar en wanneer hebben we dat nog gehoord? Doet hij het met opzet? Of is hij gewoon zo? Ik zou hem mijn kinderen niet toevertrouwen. Goed begonnen is inderdaad half gewonnen. Dus best niet beginnen met dit heerschap." Ik denk dat Guy licht overspannen is. Het woord "natie" mag dan wat oubollig zijn, ik zag niks verkeerds in Franckens bericht. |
Van Hengel is al vele jaren overspannen denk ik. Die weet niet meer of hij spa of ps of ovld is. Ik vermoed dat hij ook een dromer van la très grande Bruxelles was en niet begrijpt dat dat nog niet gerealiseerd is.
Zou hij zijn Anderlecht voetbal abonnement nu al opgezegd hebben of niet ? |
Kan hij nog lager?
En de O-VLD leiding kijkt minzaam toe en laat begaan. O-VLD is dus kandidaat partner van N-Va in de Vlaamse regering. Mooie start.:lol: |
Citaat:
Hoe schokkend zou dat zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laten we maar niet teveel aandacht geven aan dat ventje.
Of toch: de vld moet af en toe gegeseld worden. Go Gwennie go, laat je door die Hengel niet vernederen, met zijn weigering van jouw bevel om de MR mee in het Brussels bad te trekken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be