![]() |
CD&V: falende favorietjes, gefrustreerde parlementsleden, chaos op hoofdkwartier
Het gaat niet goed met wat ooit de grootste machtspartij in Vlaanderen was blijkt nu een zootje ongeregeld: falende favorietjes (ons Hilde, Kris "ik wordt burgemeester van Antwerpen met 5%" Peeters), een vakbounghd (ACV) die oppositie voert tegen de eigen partij en oude kopstukken die wat nog over is van de partij aan flarden schieten...
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190816_04560790 Waar gaat deze zwalpende partij eindigen? Hun analyses na de nederlaag bij vorige verkiezingen klonken al even hol als hun slogans voor de verkiezingen. |
Citaat:
|
Citaat:
Tjevenpartij holder de bolder de berg af, laat ze maar kapotgaan die tjeven. |
Amai wat een jeremiade aan frustraties.
Met inclusief alle tegenstellingen: de top luistert niet naar de basis, en tegelijk dwingt de top de partijlijn niet genoeg af ... Dit doet mij afvragen: waarom laat een jonge gast (tot 40 jaar dus) zich begeesteren door een machtspartij als de cd&v? Welke elementen spelen daar bij? Ik denk alleen het postje pakken, de macht uitoefenen in de gemeente, subsidie slurpen, financieel lucratief bij-jobke creƫren ... Volgens mij zijn ze in palliatieve, de tsjeven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be