![]() |
Wouter Beke zal 'startnota niet zomaar slikken'.
Wouter Beke zal 'startnota niet zomaar slikken'.
Citaat:
Krijgt precies al veel praats die uittredende Beke? Goeie keuze BDW. (<-door Sarcasmus) :roll: |
Wouter"markske"van de kampioenen"Beke zal keiharde garanties eisen in het ARCOPAR dossier.
|
Citaat:
|
Zijn gekwaak nu is maar voor de schijn.
We hebben vernomen in het programma "ter zake" dat het vast staat dat ze die teksten al veel eer besproken hebben. https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/terzake...ake-d20190814/ |
Zolang ze bij de NVA genoeg postjes krijgen zullen ze buigen voor Wouter Beke.
En als het toffe goedbetaalde postjes zijn dan zullen ze ZEER diep buigen. |
Citaat:
Weeral dikbetaalde postjes in de pocket. De studiebureaus en werkgroepen zijn al aan het watertanden van al het geld dat weer zal binnenstromen. :lol: |
Citaat:
Wouterke Beek mag, volgens mij, in de handjes klappen omdat hij MAG buigen voor de Grote Leider. Niettemin hoop ik dat Wouterke hoge eisen zal stellen. Het minste dat hij als voorzitter van een partij kan doen die ten dode is opgeschreven is pretenderen dat hij nog iets te betekenen had. We gaan niet alleen aan de federale regeringsvorming nog heel wat pret beleven. Go go go Wouterke! :cheer::cheer::cheer: |
Citaat:
|
Ik vraag mij af of Wouter zich eigenlijk nog kan veroorloven om zulke grote muil op te zetten :
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190816_04560790 |
Ze zullen het nooit leren. Is Markske nu nog niet gedefenestreerd?
EDIT: Ik vraag me af, of N-VA achter de schermen toch geen vijf mogelijke overlopers aan het masseren is. |
Citaat:
NV-A zal dan aan een volgende optie beginnen. |
26 mei verkiezingsuitslag: aantal binnengehaalde stemmen:
N-VA 1.086.787 VLAAMS BELANG 810.177 PS 641.623 CD&V 602.520 PTB*PVDA 584.621 Open Vld 579.334 |
Citaat:
Dus een regering zonder CD&V is heel goed mogelijk. |
Citaat:
|
Beke en Rutten zullen hun huid duur verkopen. Anders kan Jean Hesp fluiten naar het postje van MP.
|
Wouterke zal slikken als de beste pijphoer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toch maar even slikken want de Twaalf Apostelen?
Interne bevraging onthult diepe crisis bij CD&V Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be