![]() |
Van Quickenborne dient een klacht in tegen Vlaams Belang
Van Quickenborne dient een klacht in tegen Vlaams Belang
Citaat:
Omdat Van Quickenborne aan het hoofd staat van de politiezone, mag de politie geen alcohol- en drugstest afnemen van de burgemeester. Een moedige burger hield echter voet bij stuk en eiste dat ook de burgemeester, zoals gewone mensen, een test moest afleggen. Er werd dan maar een ploeg van een andere politiezone opgeroepen om de test af te nemen. Van Quickenborne testte positief op alcohol en/of drugs’, luidde het. VVQ mag zijn joint alleen rollen in de Senaat. Geen idee van of er van héél dat verhaal ook maar wat van waar is maar het is best al een geruime tijd geweten dat VVQ niet vies is van een jointje dacht ik. :| |
Citaat:
En als het fake news is dan heeft hij gelijk dat hij klacht indient. |
Citaat:
Mocht het wel waar zijn dan heb ik er geen idee van wat het vervolg op wat, laat ik het op het ogenblik van schrijven een verhaal noemen, zou kunnen zijn voor VVQ. Ergens een deur te hard toegeslagen VVQ en iemand die daar niet heeft met kunnen lachen en nu de kans schoon ziet om hem even terug te pakken? |
Dat soort absurditeiten zal Quickie zijn partijtje zeker een boost geven.
|
Citaat:
Teveel blazen is een berichtje op pagina 5 van HLN. Daarom dat ik er ook weinig van geloof. |
Who cares? Q is al lang niet meer zo relevant in de politiek hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoorde Quickie eens in een gezelschap op het vliegveld van Wevelgem bezig: wat een UNIEKE blaaskaak !!! |
Het is een fundamenteel recht van eenieder die denkt slachtoffer te zijn van een misdrijf, bijvoorbeeld eerroof of valse beschuldiging, om klacht neer te leggen.
Dat geldt in twee richtingen: dus ook nadat men beschuldigd werd van nazisme, racisme en toeten kwantieten. |
Citaat:
Alles kan beter ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vlaams Belang Kortrijk heeft een jarenlange ervaring in het domein.
https://www.knack.be/nieuws/belgie/k...l-1197331.html |
Alsof Quickie klacht zou indienen moest het waar zijn. Het VB in Kortrijk, dat bestaat echt uit een bende randdebielen.
|
Citaat:
Geen beelden? Wait en see. Normaal zouden er beelden moeten zijn, gezien de zeer gemediatiseerde wereld van de jeugd. Daar hebt u wel een punt vind ik. Van de andere kant is het niet zo omdat er geen beelden zijn dat het niet zou zijn gebeurd. Een rechter krijgt ook niet altijd beelden om zijn vonnis te vellen tegen of voor iemand. Hij gaat vaak door op getuigen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe de affaire-Soedan Theo Franckenblijft achtervolgen. Met de affaire-Soedan kwam staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken in politiek drijfzand terecht. De populaire politicus wordt zowel voor zijn migratiebeleid als voor zijn gebrekkige communicatie aangevallen: ‘Il faut le faire [...] om voor de camera's uit te halen naar de premier, terwijl u wist dat u loog.' Hoe is het zover kunnen komen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be