Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Van Quickenborne dient een klacht in tegen Vlaams Belang (https://forum.politics.be/showthread.php?t=249796)

Universalia 20 augustus 2019 13:41

Van Quickenborne dient een klacht in tegen Vlaams Belang

Citaat:

Kortrijks burgemeester Vincent Van Quickenborne dient een klacht in wegens laster. Officieel tegen onbekenden, maar het is duidelijk dat de klacht gericht is tegen Vlaams Belang, de partij die hem ervan beschuldigde positief te hebben geblazen bij een alcoholcontrole. ‘Alleen bedoeld om de geloofwaardigheid van een politicus te ondermijnen.’
Het hek is weer maar eens van de dam?

Omdat Van Quickenborne aan het hoofd staat van de politiezone, mag de politie geen alcohol- en drugstest afnemen van de burgemeester. Een moedige burger hield echter voet bij stuk en eiste dat ook de burgemeester, zoals gewone mensen, een test moest afleggen. Er werd dan maar een ploeg van een andere politiezone opgeroepen om de test af te nemen. Van Quickenborne testte positief op alcohol en/of drugs’, luidde het.

VVQ mag zijn joint alleen rollen in de Senaat.

Geen idee van of er van héél dat verhaal ook maar wat van waar is maar het is best al een geruime tijd geweten dat VVQ niet vies is van een jointje dacht ik. :|

Dadeemelee 20 augustus 2019 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9097223)

Omdat Van Quickenborne aan het hoofd staat van de politiezone, mag de politie geen alcohol- en drugstest afnemen van de burgemeester. Een moedige burger hield echter voet bij stuk en eiste dat ook de burgemeester, zoals gewone mensen, een test moest afleggen. Er werd dan maar een ploeg van een andere politiezone opgeroepen om de test af te nemen. Van Quickenborne testte positief op alcohol en/of drugs’, luidde het.

Geen idee van of er van héél dat verhaal ook maar wat van waar is maar het is best al een geruime tijd geweten dat VVQ niet vies is van een jointje dacht ik. :|

Als hij positief testte is daar een pv van opgesteld, zeker als er een andere politiezone ter plaatse was.

En als het fake news is dan heeft hij gelijk dat hij klacht indient.

Universalia 20 augustus 2019 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9097237)
Als hij positief testte is daar een pv van opgesteld, zeker als er een andere politiezone ter plaatse was.

En als het fake news is dan heeft hij gelijk dat hij klacht indient.

Daar kan ik hem dan ook geen ongelijk in geven dat als het fake nieuws was, juist maar om iemand even onderuit te halen, hij klacht indiende.

Mocht het wel waar zijn dan heb ik er geen idee van wat het vervolg op wat, laat ik het op het ogenblik van schrijven een verhaal noemen, zou kunnen zijn voor VVQ.

Ergens een deur te hard toegeslagen VVQ en iemand die daar niet heeft met kunnen lachen en nu de kans schoon ziet om hem even terug te pakken?

Zipper 20 augustus 2019 14:15

Dat soort absurditeiten zal Quickie zijn partijtje zeker een boost geven.

Dadeemelee 20 augustus 2019 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9097243)
Daar kan ik hem dan ook geen ongelijk in geven dat als het fake nieuws was, juist maar om iemand even onderuit te halen, hij klacht indiende.

Mocht het wel waar zijn dan heb ik er geen idee van wat het vervolg op wat, laat ik het op het ogenblik van schrijven een verhaal noemen, zou kunnen zijn voor VVQ.

Ergens een deur te hard toegeslagen VVQ en iemand die daar niet heeft met kunnen lachen en nu de kans schoon ziet om hem even terug te pakken?

Het zou ook heel stom zijn dat twee politiezones samen met een burgemeester een pv vervalsen. Volgns mij kunnen ze allemaal uit hun ambt ontzet worden als dat waar is.
Teveel blazen is een berichtje op pagina 5 van HLN.

Daarom dat ik er ook weinig van geloof.

Sneaky 20 augustus 2019 14:47

Who cares? Q is al lang niet meer zo relevant in de politiek hoor.

Xenophon 20 augustus 2019 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9097248)
Dat soort absurditeiten zal Quickie zijn partijtje zeker een boost geven.

Ja, mensen weten toch dat Van Quickenborne een leugenaar van het eerste uur is.

Boduo 20 augustus 2019 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9097276)
Het zou ook heel stom zijn dat twee politiezones samen met een burgemeester een pv vervalsen. Volgns mij kunnen ze allemaal uit hun ambt ontzet worden als dat waar is.
Teveel blazen is een berichtje op pagina 5 van HLN.

Daarom dat ik er ook weinig van geloof.

HLN is nochtans van dezelfde strekking als Quickie...
Ik hoorde Quickie eens in een gezelschap op het vliegveld van Wevelgem bezig: wat een UNIEKE blaaskaak !!!

De schoofzak 20 augustus 2019 16:14

Het is een fundamenteel recht van eenieder die denkt slachtoffer te zijn van een misdrijf, bijvoorbeeld eerroof of valse beschuldiging, om klacht neer te leggen.

Dat geldt in twee richtingen: dus ook nadat men beschuldigd werd van nazisme, racisme en toeten kwantieten.

Hoomer 20 augustus 2019 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9097281)

Quicky is stout geweest, zie hieronder: ;-)
Alles kan beter
;-)

dalibor 20 augustus 2019 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9097223)

Zijn daar beelden van?

Het Oosten 20 augustus 2019 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9097281)

Dan is dat dan zoals Theo Francken toen hij het had over zijn Soedanese escapades.

Vrijheideerst 20 augustus 2019 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 9097395)
Zijn daar beelden van?

Nee

dalibor 20 augustus 2019 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9097404)
Nee

Discussie gesloten dus. Zoveel volk en niemand heeft dat gefilmd?

dalibor 20 augustus 2019 18:09

Vlaams Belang Kortrijk heeft een jarenlange ervaring in het domein.

https://www.knack.be/nieuws/belgie/k...l-1197331.html

fox 20 augustus 2019 18:18

Alsof Quickie klacht zou indienen moest het waar zijn. Het VB in Kortrijk, dat bestaat echt uit een bende randdebielen.

Het Oosten 20 augustus 2019 18:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 9097412)
Discussie gesloten dus. Zoveel volk en niemand heeft dat gefilmd?

Dus al die meisjes hebben gelogen?

Geen beelden? Wait en see.
Normaal zouden er beelden moeten zijn, gezien de zeer gemediatiseerde wereld van de jeugd. Daar hebt u wel een punt vind ik. Van de andere kant is het niet zo omdat er geen beelden zijn dat het niet zou zijn gebeurd. Een rechter krijgt ook niet altijd beelden om zijn vonnis te vellen tegen of voor iemand. Hij gaat vaak door op getuigen.

Xenophon 20 augustus 2019 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9097403)
Dan is dat dan zoals Theo Francken toen hij het had over zijn Soedanese escapades.

Nooit van gehoord, geef maar een samenvatting.

Zipper 20 augustus 2019 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9097461)

zover reikt zijn duim niet

Het Oosten 20 augustus 2019 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9097461)

Een zeer bondige dan. De rest moet u maar zelf opzoeken

Hoe de affaire-Soedan Theo Franckenblijft achtervolgen.
Met de affaire-Soedan kwam staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken in politiek drijfzand terecht. De populaire politicus wordt zowel voor zijn migratiebeleid als voor zijn gebrekkige communicatie aangevallen: ‘Il faut le faire [...] om voor de camera's uit te halen naar de premier, terwijl u wist dat u loog.' Hoe is het zover kunnen komen?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be