![]() |
Platteland verzet zich tegen Vlaamse startnota
Platteland verzet zich tegen Vlaamse startnota
Citaat:
Citaat:
Of zijn dat het soort van teksten (platteland verzet zich ...) om de boel nog meer op stang te jagen? :| |
Citaat:
De pensioenfactuur van het vroegere ziekenhuispersoneel is onbetaalbaar geworden. |
Het is onder andere CD&V die mee aan de wieg stond van het verschuiven van deze lasten naar latere generaties. Nu moeten ze niet zagen dat de centrumsteden dat niet meer kunnen dragen.
|
Hebben de boeren nu ook al stemrecht?
|
Platteland? In Vlaanderen? Waar?
|
WVL, de enige provincie waar de CVP nog relatief sterk staat.
Al ben ik daar na de totale afgang van "ons Hilde" niet zo zeker meer van. :rofl: |
Het is nogal duidelijk dat BDW in de eerste plaats de burgemeester van Antwerpen is. De ‘anderen’ zijn bijzaak.
|
Citaat:
|
Het verzet van Doomy ? :-D
|
Citaat:
Die stad slorpt alle middelen op, als een soort zwart gat. En nog blijft de stad lelijk en vuil. |
Citaat:
Wie bedenkt zoiets, dat zag toch niemand komen. |
Citaat:
Jij kunt nogal met spek schieten hoor! |
Citaat:
Mijn welgemeende excuses. :silly: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie hier al hoe het gaat na de fusie. In de stad moet ieder grassprietje weg en hier staat het onkruid 2 meter hoog. Dit terwijl de stedelijke grasmaaiers staan weg te roesten in de opslag. |
Die beslissing om de helft van de pensioenfactuur over te nemen, creëert volgens mij meer dan die financiële transfert die nu aangegeven wordt.
Voordeel voor alle gemeenten die onbezonnen ambtenaren aanwierven, en benoemden; nadeel voor alle gemeenten die voorzichtiger te werk gingen. Wat me wel teleur stelt bij de journalisten: ze gaan af op de algemene tekst, zonder af te wachten hoe de mechanismen precies zullen werken. En dat er niet bijstaat hoe elke gemeente in Vlaanderen er op dat vlak voorstaat. |
Citaat:
|
Citaat:
Beste oplossing, verkopen aan Trump. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be