![]() |
Vrouw met Nikab die bus werd uitgezet spreekt
met een mooii Limburgse tongval.
https://www.limburger.nl/cnt/dmf2019...nsdag-weer-mee |
Vroeger was dat een vrouw waar geen kat naar omkeek. Dat gebrek aan aandacht kon ze niet meer aan dus heeft ze zich bekeerd, een tent over haar hoofd getrokken en nu geniet ze van al die aandacht!
|
Citaat:
|
Citaat:
Goe plan ! :mrgreen: |
Het is een wet!
De vervoersmaatschappijen gaan hier in de fout. De chauffeur zal het geweten hebben! |
Stuur dat mens naar een islamparadijs.
|
Citaat:
Citaat:
Ze was echter een kleinigheid vergeten en kreeg dat wind van voor vanuit een hoe die ze niet had verwacht. Citaat:
Die Marokkaan heeft de politieke correctheid aan zijn kant staan. Die man zal liever naar vrouwelijk schoon kijken dan naar een wandelend stofvod. Trouwens Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zij had verwacht dat elke Moslim achter het safalisme staat en haar zou bestaan om dat hier te kunnen opdringen. |
De agent gaat ook in de fout. Hij moest vragen om haar Niqab af te zetten en bij weigering moest hij haar oppakken.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Stuur dat gedrocht naar een islamparadijs. |
Citaat:
Die vrouw hoort gewoon niet thuis in onze maatschappij. De vervoersmaatschappijen stellen zich gewoon boven de wet, dat kan niet in een rechtstaat. |
Citaat:
Ik vind dat zeer raar dat men daar zo gemakkelijk over gaat in Nederland. |
Citaat:
Eens zien wat ze dan gaan vertellen. |
Citaat:
Ik ben wel akkoord met de wetgeving hier: Een gezicht moet herkenbaar zijn en eruit zien zoals op de pasfoto. Ik heb niks (meer) tegen een hijab, maar een niqab is om die reden verboden: Mensen moeten geidentificeerd worden, een niqab zorgt voor een potentieel veiligheidsrisico. Andere gezichtsmaskers zijn ook niet toegelaten voor zover ik weet. Een alternatief is bvb een hijab + een mondmasker (zo 1tje dat ze dragen in azie) ik geloof dat je dat wel o pstraat mag dragen. |
Citaat:
Maar als ze geen beperkingen opleggen, lopen ze hier binnen enkel maanden met een burka. Een stofmasker is hier trouwens ook verboden op openbare plaatsen. Je gelaat moet volledig zichbaar en herkenbaar zijn voor camera's. Vind het wel knap van de vervoersmaatschappijen, ze plaatsen camera's in hun bussen om in geval van agressie of andere problemen iedereen te kunnen herkennen en dan verplichten ze hun chauffeurs om mensen die niet herkenbaar zijn op te pikken. |
Citaat:
|
Citaat:
En ja, ook mijn grootmoeder en moeder droegen altijd een hoofddoek als ze buiten kwamen. Weet nog heel goed hoe mijn neefjes en ik, onze grootmoeder soms plaagde door haar na te doen met een rode met witte bollen bandana. En eerlijk, ik word liever bediend door iemand met een hoofddoek bij de beenhouwer en bakker, dan dat ik haren moet vreten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be