![]() |
Wie is er ministeriabel bij de NVA?
Muyters heeft het al begrepen. Weyts en Van Overtveldt vrees ik voor.
Francken en Homans zijn een certitude Vlaams maar dan? Ik gok op Demir en Diependaele. Of gaat het toch De Roover zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik begrijp wel dat de linkse(achterlijken) nu mensen aan het bewind gaan krijgen die ze absoluut niet zullen zien zitten... U moest weten hoe groot mijn leedvermaak momenteel is.... Als ze nu nog hun grote kanaalduiker willen volgen... Ik zou zeggen,gaan voor die banaan....:lol: |
Citaat:
|
Homans niet meer denk ik. Demir zal het in de plaats worden
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Francken op onderwijs wordt een ramp. En als Schauvliege terugkeert is dit het kabinet der doods.
|
Citaat:
|
Nog niet genoemd:
Vanlouwe (één minister moet van Brussel zijn) (?Kanko?) Loones, D'Haese, Sminate, Smeyers (migratie?) , Parys, Daniëls (onderwijs?), Diependaele, Gryffroy, Darya Safai, Spooren, Van Bossuyt (de niet-Antwerpse provincies moeten bediend worden) Antwerps? Van Peel !! Metsu Van Camp, Wollants En dan vergeet ik er nog een paar. |
Citaat:
En met Homans en Demir gaan de plaatsen voor de dames al bezet zijn denk ik. Parys en Daniels te weinig gewicht denk ik. |
Citaat:
Jij maakt het jezelf heel gemakkelijk. Heb je lang moeten zoeken achter weer een nieuwe mesthoop? :-D |
Citaat:
Alsof de forumwoordvoerder van N-VA niet perfect op de hoogte is dat Geert Bourgeois zich uit de naad aan het rijden is om het postje van minister-uit-Brussel naar zijn schoondochter Cieltje Van Achter te laten gaan... :roll: |
Citaat:
|
De gouverneur van Vlaams Brabant gaat met pensioen. Zou dat niks voor Francken zijn?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be