![]() |
Helmut Lotti geschokt ?
Er circuleert de jongste dagen via e-mail een foto van een zichtbaar ,,euforische'' Helmut Lotti die zich, met een Duvel in de hand, welwillend laat omringen door enkele jonge studentes van het NSV, de Nationalistische Studentenvereniging. ,,Een radicale Vlaams-nationalistische studentenvereniging'', zoals ze zichzelf omschrijven.
De foto is onder meer doorgestuurd naar enkele mandatarissen van het Vlaams Belang en in de begeleidende e-mail wordt Lotti omschreven als ,,het nieuwe erelid''. |
Hij zou beter geschokt zijn over het volgende :
op het koninklijk paleis werd hij niet herkend door Paola de Koningin der Belgen... maar Helmut Lotti kende ze niet !!!!!!!!!! Misschien haar een foto opsturen ? |
hij stond er bij met rode kaken en wist niet goed wat zeggen (allebei trouwens niet)
dat was pas schandalig ! |
met een studentengrap kan hij precies niet goed lachen... met een royale blunder wel ?
|
In het nieuwsblad stond te lezen dat Helmut Lotti zich eronder uit probeerde te praten door te doen alsof hij dom was.
Ik citeer; Citaat:
Volgende keer gaat hij misschien klacht in dienen tegen een van zijn vriendinnen. Ik ben vrijwillig met ze gaan vrijen maar dien klacht in dat ze mij verkracht hebben. :? |
Een deelname aan het eurosongfestival kan hij nu wel vergeten!8)
|
Euh, het gaat niet over die foto. Het gaat over het misbruik dat daarvan wordt gemaakt. Als hij gefotografeerd werd met Nike-schoenen aan, en Nike plaatst die foto op zijn website of poneert in de kranten dat "Lotti een grote Nike-fan is", kan en z�*l Helmut Nike ook aanklagen wegens oneigenlijk gebruik van zijn naam in een reclamecampagne.
met vriendelijke groeten |
Dus als ik toevallig op een foto op het eerste blad sta van een krant dan kan ik klacht neerleggen tegen die krant die mijn kop en mijn lijf misbruikt om gazetten te verkopen ?
Valt daar geld mee te verdienen ? Want het is mij eens overkomen... |
Citaat:
"Ook Tegendradigaard leest ..... " dan kan U daar zelfs grof geld aan verdienen |
Citaat:
|
Citaat:
Neeneen, Helmut Lotti reageert er gewoon op dat deze foto openbaar werd gemaakt, met de vermelding "het nieuwe erelid". Hierbij wordt onterecht de indruk gewekt dat Helmut Lotti zich bewust als voorstander van het NSV heeft geprofileerd, wat dus niet het geval is. En inderdaad, dat is oneigenlijk gebruik van zijn portret. |
Citaat:
|
Citaat:
grapjas ik ben altijd blij als er iemand helmut lotti niet kent |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is niet openbaar? Hoe noemt U dat dan? Als nu Nike een mail begint rond te sturen met Helmut op Nikes, en erbij zet "beroemde klant van Nike". U hoort mij al komen zeker? Het gaat dus niet over die foto. Het gaat over het rondzenden. |
Paola wie was dat weer was dat geen soort koningenhoer.
|
Citaat:
[size=1](niet vertrouwd in studentenmiddens= the understatement of the year:rofl: ) [/size] [size=1][/size] [size=1][/size] [size=1][/size] :vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander: |
Citaat:
|
Citaat:
Ze moest en zou rond de toekomstige koning hangen, ook al moet het dan op 50m afstand zijn... Elke rechtgeaarde andere politica zou zich beledigd voelen en uit principe niet gaan, maar zij wil per sé bij Philip zijn... Nu ja, als je je op die manier moreel moet prostitueren om ook eens in China te kunnen komen... Wie is dan de 'koningenhoer'? |
Ik zou nooit met zo'n slet als matil op reis willen gaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be