Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Helmut Lotti geschokt ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=24985)

ancapa 26 november 2004 07:49

Helmut Lotti geschokt ?

Er circuleert de jongste dagen via e-mail een foto van een zichtbaar ,,euforische'' Helmut Lotti die zich, met een Duvel in de hand, welwillend laat omringen door enkele jonge studentes van het NSV, de Nationalistische Studentenvereniging. ,,Een radicale Vlaams-nationalistische studentenvereniging'', zoals ze zichzelf omschrijven.

De foto is onder meer doorgestuurd naar enkele mandatarissen van het Vlaams Belang en in de begeleidende e-mail wordt Lotti omschreven als ,,het nieuwe erelid''.

ancapa 26 november 2004 07:51

Hij zou beter geschokt zijn over het volgende :

op het koninklijk paleis werd hij niet herkend door Paola de Koningin der Belgen... maar Helmut Lotti kende ze niet !!!!!!!!!!

Misschien haar een foto opsturen ?

ancapa 26 november 2004 07:52

hij stond er bij met rode kaken en wist niet goed wat zeggen (allebei trouwens niet)

dat was pas schandalig !

ancapa 26 november 2004 07:53

met een studentengrap kan hij precies niet goed lachen... met een royale blunder wel ?

Peace 26 november 2004 08:50

In het nieuwsblad stond te lezen dat Helmut Lotti zich eronder uit probeerde te praten door te doen alsof hij dom was.

Ik citeer;
Citaat:

"Misbruik" en "een inbreuk op het pertretrecht" reageren de raadslieden van Lotti. Ze kondigen een inderhaaste reactie gerechtelijke stappen aan. "Helmut, vanuit zijn jeugd niet vertrouwd met studentenmiddens, heeft enkel de studenten een plezier willen doen door met hen op een fanfoto te gaan staan. Uiteraard niet vermoedend wat de geschiedenis van die tekens 'NSV' inhield of inhoudt."
Begrijpe wie het begrijpe wil. Helmut gaat vrijwilig op de foto staan en dient daarna klacht in dat ze een foto van hem genomen hebben.

Volgende keer gaat hij misschien klacht in dienen tegen een van zijn vriendinnen. Ik ben vrijwillig met ze gaan vrijen maar dien klacht in dat ze mij verkracht hebben. :?

jan hyoens 26 november 2004 09:09

Een deelname aan het eurosongfestival kan hij nu wel vergeten!8)

Jolle 26 november 2004 09:12

Euh, het gaat niet over die foto. Het gaat over het misbruik dat daarvan wordt gemaakt. Als hij gefotografeerd werd met Nike-schoenen aan, en Nike plaatst die foto op zijn website of poneert in de kranten dat "Lotti een grote Nike-fan is", kan en z�*l Helmut Nike ook aanklagen wegens oneigenlijk gebruik van zijn naam in een reclamecampagne.

met vriendelijke groeten

Tegendradigaard 26 november 2004 09:25

Dus als ik toevallig op een foto op het eerste blad sta van een krant dan kan ik klacht neerleggen tegen die krant die mijn kop en mijn lijf misbruikt om gazetten te verkopen ?
Valt daar geld mee te verdienen ? Want het is mij eens overkomen...

Jolle 26 november 2004 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Dus als ik toevallig op een foto op het eerste blad sta van een krant dan kan ik klacht neerleggen tegen die krant die mijn kop en mijn lijf misbruikt om gazetten te verkopen ?
Valt daar geld mee te verdienen ? Want het is mij eens overkomen...

Als zij daarbij schrijven

"Ook Tegendradigaard leest ..... "

dan kan U daar zelfs grof geld aan verdienen

jan hyoens 26 november 2004 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jolle
Euh, het gaat niet over die foto. Het gaat over het misbruik dat daarvan wordt gemaakt. Als hij gefotografeerd werd met Nike-schoenen aan, en Nike plaatst die foto op zijn website of poneert in de kranten dat "Lotti een grote Nike-fan is", kan en z�*l Helmut Nike ook aanklagen wegens oneigenlijk gebruik van zijn naam in een reclamecampagne.

met vriendelijke groeten

In welke krant staat dan die foto?

Jolle 26 november 2004 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
In welke krant staat dan die foto?

Vanwaar uw vraag? Ik heb nergens gezegd dat zijn foto in de krant stond. Ik gaf een fictief voorbeeld met Nike (ik dacht toch dat dat duidelijk was). Zo ter illustratie, en om aan te tonen dat het niet om het NSV gaat, dan wel om het principe.

Neeneen, Helmut Lotti reageert er gewoon op dat deze foto openbaar werd gemaakt, met de vermelding "het nieuwe erelid". Hierbij wordt onterecht de indruk gewekt dat Helmut Lotti zich bewust als voorstander van het NSV heeft geprofileerd, wat dus niet het geval is.

En inderdaad, dat is oneigenlijk gebruik van zijn portret.

Geertje 26 november 2004 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Hij zou beter geschokt zijn over het volgende :

op het koninklijk paleis werd hij niet herkend door Paola de Koningin der Belgen... maar Helmut Lotti kende ze niet !!!!!!!!!!

Misschien haar een foto opsturen ?

Maar Paoloa kent wel Samson en Gert, en kabouter Flop en K3. Gans de familie zit dan voor TV als deze uitzenden.

gm10 26 november 2004 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
hij stond er bij met rode kaken en wist niet goed wat zeggen (allebei trouwens niet)

dat was pas schandalig !

LOOOOOL

grapjas

ik ben altijd blij als er iemand helmut lotti niet kent

jan hyoens 26 november 2004 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jolle
Vanwaar uw vraag? Ik heb nergens gezegd dat zijn foto in de krant stond. Ik gaf een fictief voorbeeld met Nike (ik dacht toch dat dat duidelijk was). Zo ter illustratie, en om aan te tonen dat het niet om het NSV gaat, dan wel om het principe.

Neeneen, Helmut Lotti reageert er gewoon op dat deze foto openbaar werd gemaakt, met de vermelding "het nieuwe erelid". Hierbij wordt onterecht de indruk gewekt dat Helmut Lotti zich bewust als voorstander van het NSV heeft geprofileerd, wat dus niet het geval is.

En inderdaad, dat is oneigenlijk gebruik van zijn portret.

openbaar? Waar kan ik ze dan vinden?

Jolle 26 november 2004 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
openbaar? Waar kan ik ze dan vinden?

Er circuleert de jongste dagen via e-mail een foto van...

Dat is niet openbaar? Hoe noemt U dat dan?

Als nu Nike een mail begint rond te sturen met Helmut op Nikes, en erbij zet "beroemde klant van Nike". U hoort mij al komen zeker?

Het gaat dus niet over die foto. Het gaat over het rondzenden.

Piet Hein 26 november 2004 10:36

Paola wie was dat weer was dat geen soort koningenhoer.

Fieseler 26 november 2004 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door axel nort

[font=Arial Black][size=6]LOTTI GOES VLAAMS[/size][/font]

[size=1](niet vertrouwd in studentenmiddens= the understatement of the year:rofl: ) [/size]
[size=1][/size]
[size=1][/size]
[size=1][/size]
:vlaander: :vlaander: :vlaander: :vlaander:

Tzuvar Raemborr 26 november 2004 10:51

Citaat:

Een soort rijst, dacht ik?

Rudy Van Nespen 26 november 2004 10:59

Citaat:

Nee, ik geloof dat de naam dan Marie-Rose Morel zou zijn...
Ze moest en zou rond de toekomstige koning hangen, ook al moet het dan op 50m afstand zijn...
Elke rechtgeaarde andere politica zou zich beledigd voelen en uit principe niet gaan, maar zij wil per sé bij Philip zijn...
Nu ja, als je je op die manier moreel moet prostitueren om ook eens in China te kunnen komen...

Wie is dan de 'koningenhoer'?

Piet Hein 26 november 2004 11:05

Ik zou nooit met zo'n slet als matil op reis willen gaan.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be