IJsboer |
26 augustus 2019 09:33 |
Kyra Gantois haalt enkele interessante punten aan.
Citaat:
Wat Gantois naar eigen zeggen uiteindelijk opviel, was dat ze “niets deed voor deze wereld of het klimaat” maar “vastzat in een one man show voor aandacht”. “Ik ga even zeggen wat iedereen denkt en zich afvraagt. Ten eerste zoals iedereen zegt was de Boiler Room tussen 2 geweldige dj’s niet de ideale plek. Dan de dag erna een artikel over het feit dat Anuna ’s nachts lastiggevallen en bedreigd is, maar ze zegt wel dat ze van niets weet en heel de nacht heeft doorgeslapen, maar ze kon wel zeggen dat het ‘jongeren met een Vlaamse vlag’ waren.”
|
Ze komt écht op voor het klimaat.
Anuna is alleen maar bezig met het beschimpen van extreem-rechts. Vlaggen zijn een symbool van een mening en een recht, zoals de pride vlag. Als je gaat beginnen met vlaggen af te nemen van mensen die voor hun recht willen opkomen dan ben je niet goed bezig denk ik.
Ik heb trouwens op dezelfde middelbare school als Anuna De Wever gezeten (K.A. Mortsel) en ik kan alleen maar bevestigen dat deze school niks anders deed dan tijdens politieke geschiedenis er blijven in rammen hoe vreselijk slecht en nazistisch extreem rechts is. Ooit heb ik tijdens een les gezegd dat het cordon sanitair ondemocratisch is en ik kreeg daarvoor strafwerk. Zegt genoeg.
|