Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   VB trollenleger te kakken gezet. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=249866)

Dadeemelee 25 augustus 2019 22:58

VB trollenleger te kakken gezet.

https://www.demorgen.be/nieuws/virol...agne~bda06b4f/

Citaat:

De Twitter-account van viroloog Marc Van Ranst (KU Leuven), die er vaak scherp uithaalt naar N-VA en Vlaams Belang, is offline gehaald na een wel heel plotse rapporteringsgolf. Een ban van dertig dagen op Facebook is intussen opgeheven. ‘De gebreken van die platformen worden misbruikt om iemand monddood te maken.’

Libro 25 augustus 2019 23:15

Die van FB zullen gedacht hebben, dat Von Ranzig een rechtse was omdat de prietpraat die hij verkoopt zo dom is, dat die in hun ogen alleen maar van een rechtse kan komen. "Oei, 't is ene van ons, rap zijn account terugzetten!"

Xenophon 25 augustus 2019 23:23

Moderatie? K&K aub.

nabat54 25 augustus 2019 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9101213)
Moderatie? K&K aub.

2

Ons kadeeke heeft wel een heel groot probleem met "bronnen" , maar ja , hij heeft een mening en hij heeft daar recht op, nu nog zijn mening leren onderbouwen.
Volgens mij is die puber nog altijd kwaad dat hij niet naar Pukkelpop mocht gaan van papa en mama wegens herexamens :-)

Bevalt onze journalistiek u?

Voor €10 per 4 weken hoeft u geen ? artikel meer te missen.

Eerste 4 weken gratis
Maandelijks opzegbaar
Lees onbeperkt alle artikel

TheFourHorsemen 26 augustus 2019 07:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9101211)

Ik zie niet in op welke manier het VB trollenleger 'te kakken' werd gezet.

Hypochonder 26 augustus 2019 07:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 9101278)
Ik zie niet in op welke manier het VB trollenleger 'te kakken' werd gezet.

Dat is gewoon wat de topicopener er van maakt...

werkman 26 augustus 2019 08:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 (Bericht 9101217)
2

Ons kadeeke heeft wel een heel groot probleem met "bronnen" , maar ja , hij heeft een mening en hij heeft daar recht op, nu nog zijn mening leren onderbouwen.
Volgens mij is die puber nog altijd kwaad dat hij niet naar Pukkelpop mocht gaan van papa en mama wegens herexamens :-)

Bevalt onze journalistiek u?

Voor €10 per 4 weken hoeft u geen ? artikel meer te missen.

Eerste 4 weken gratis
Maandelijks opzegbaar
Lees onbeperkt alle artikel

10 euro per 4 weken? Ik val nog liever dood!
Van het weinige dat ik wel weet; en waarvan uitzonderlijk toch iets in de schrijvende pers verschijnt; stel ik vast dat door gewilde onvolledigheid het nog erger is dan klinkklare leugens. Vooral plaatselijke berichtgeving trekt meestal op geen kloten. En daarvoor zou ik betalen? Vergeet het! :evil:
Wat positief is voor de roverheid wordt vermeld. Maar wat negatief is wordt verzwegen of de nek om gewrongen.
En als het op die manier gebeurt in zaken waar ik wel een grondige kennis over heb veronderstel ik dat inzake ander nieuws het op dezelfde manier gebeurt. Nog betalen? Foert!

Vrijheideerst 26 augustus 2019 08:30

Ranzige Marc gaat er vaak over en blokkeert graag.

Echter: datzelfde trollenleger zat moord en brand te schreeuwen toen Wilders zijn account in mei werd opgeschort.

Twee maten en twee gewichten?

Tavek 26 augustus 2019 08:35

Marc VR is eloquent en kan het rechts-nationaal haatlegertje vaak verbaal pijn doen, en dat stoort hun mateloos.

De beschaafde tegenpool van bosbaviaan Francken.

TheFourHorsemen 26 augustus 2019 09:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9101288)
Marc VR is eloquent en kan het rechts-nationaal haatlegertje vaak verbaal pijn doen, en dat stoort hun mateloos.

De obsessie van Marc Van Ranst met alles wat rechts is, neemt echt enge vormen aan.

Universalia 26 augustus 2019 09:19

Als viroloog zijnde, zou die aangevallen zijn door één of ander virus? :|

Dadeemelee 26 augustus 2019 09:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 9101309)
De obsessie van Marc Van Ranst met alles wat rechts is, neemt echt enge vormen aan.

Misschien, maar er zijn er minstens evenveel die een 'links' obsessie hebben. Iedereen heeft het recht zijn mening te zeggen.

Vrijheideerst 26 augustus 2019 09:20

Citaat:

Er is niks eloquent aan Ranzig Marcske.

Maar de hypocrisie is weer stuitend.

Zipper 26 augustus 2019 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 9101279)
Dat is gewoon wat de topicopener er van maakt...

zijn zoveelste puberale topic-titel.

Zipper 26 augustus 2019 10:41

Citaat:

En het feit dat een arts bekender is om zijn obsessieve politieke overtuiging, dan om zijn medische verwezenlijkingen, roept ook wat vragen op.

Libro 26 augustus 2019 11:31

Citaat:

Van Ranst beschaafd?! Voor een wetenschapper van zijn niveau verkoopt hij dommere praat dan de eerste de beste toogfilosoof.

Libro 26 augustus 2019 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9101373)
En het feit dat een arts bekender is om zijn obsessieve politieke overtuiging, dan om zijn medische verwezenlijkingen, roept ook wat vragen op.

Tussen twee tweets door nog eens naar zijn proefbuiskes kijken :lol:. Theo Francken kan er nog iets van leren.

morte-vivante 26 augustus 2019 11:33

Citaat:

²

Libro 26 augustus 2019 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9101315)
Er is niks eloquent aan Ranzig Marcske.

Maar de hypocrisie is weer stuitend.

Ik begrijp niet dat ze zo'n idioot als boegbeeld nemen.

fox 26 augustus 2019 11:49

Citaat:

Beschaafd? Je hebt zijn bijdrages duidelijk nog niet gelezen. Kan het nooit laten om te schelden. Francken is veel beschaafder dan Van Ranst hoor. Die zou zich beter bezig houden met zijn expertise, want door al zijn uitlatingen op twitter daalt zijn geloofwaardigheid op dat vlak ook hoor.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be