![]() |
VB trollenleger te kakken gezet.
https://www.demorgen.be/nieuws/virol...agne~bda06b4f/
Citaat:
|
Die van FB zullen gedacht hebben, dat Von Ranzig een rechtse was omdat de prietpraat die hij verkoopt zo dom is, dat die in hun ogen alleen maar van een rechtse kan komen. "Oei, 't is ene van ons, rap zijn account terugzetten!"
|
Moderatie? K&K aub.
|
Citaat:
Ons kadeeke heeft wel een heel groot probleem met "bronnen" , maar ja , hij heeft een mening en hij heeft daar recht op, nu nog zijn mening leren onderbouwen. Volgens mij is die puber nog altijd kwaad dat hij niet naar Pukkelpop mocht gaan van papa en mama wegens herexamens :-) Bevalt onze journalistiek u? Voor €10 per 4 weken hoeft u geen ? artikel meer te missen. Eerste 4 weken gratis Maandelijks opzegbaar Lees onbeperkt alle artikel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
10 euro per 4 weken? Ik val nog liever dood! Van het weinige dat ik wel weet; en waarvan uitzonderlijk toch iets in de schrijvende pers verschijnt; stel ik vast dat door gewilde onvolledigheid het nog erger is dan klinkklare leugens. Vooral plaatselijke berichtgeving trekt meestal op geen kloten. En daarvoor zou ik betalen? Vergeet het! :evil: Wat positief is voor de roverheid wordt vermeld. Maar wat negatief is wordt verzwegen of de nek om gewrongen. En als het op die manier gebeurt in zaken waar ik wel een grondige kennis over heb veronderstel ik dat inzake ander nieuws het op dezelfde manier gebeurt. Nog betalen? Foert! |
Ranzige Marc gaat er vaak over en blokkeert graag.
Echter: datzelfde trollenleger zat moord en brand te schreeuwen toen Wilders zijn account in mei werd opgeschort. Twee maten en twee gewichten? |
Marc VR is eloquent en kan het rechts-nationaal haatlegertje vaak verbaal pijn doen, en dat stoort hun mateloos.
De beschaafde tegenpool van bosbaviaan Francken. |
Citaat:
|
Als viroloog zijnde, zou die aangevallen zijn door één of ander virus? :|
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar de hypocrisie is weer stuitend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be