![]() |
Zo simpel van azieleiser naar drenkeling ...
https://www.hln.be/nieuws/buitenland...-zee~a1ef200b/
En vertel me nu niet dat dergelijke schepen niet meespelen in het mensenhandeltje ..... Companen stuwen ze in Libië in gammele bootjes en een paar km verder liggen de "redders" te wachten die ze als drenkeling ergens in Europa aan land brengen. Met GPS vinden ze mekaar heel gemakkelijk, je moet al stekeblind zijn om daar het "systeem" niet achter te zien. |
Torpederen, met man en muis.
|
Citaat:
Ze zouden anders wel eens kunnen verdrinken. |
De pers moet gewoon stoppen met die schepen "reddingsschepen" te noemen. Het zijn piraten en mensensmokkelaars.
|
Citaat:
|
Citaat:
En die "redders" kiezen steeds het dichtsbijzijnde eiland of desnoods land om brandstof te besparen. Als ze vrijgeleide krijgen in een haven die enkele dagen verder ligt passen ze, te kostelijk om er heen te varen. Europa laat zich in het zak zetten terwijl ze er met open ogen staan op te kijken. |
Citaat:
|
Nog volledig binnen of net buiten de territoriale wateren van Libië: ze staan net zoals de kiekens van Europa aan de juiste kant van de geschiedenis.
Ik begrijp niet dat de kiezer zoiets blijft tolereren. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben vorig jaar september gehuwd met mijn vrouw uit Venezuela. Ze spreekt nu Nederlands heeft integratie doorlopen en we hebben geen enkel financieel probleem toch zijn we nog steeds wachtende op haar verblijfspas. De eertse aanvraag werd geweigerd niettegenstaande haar dochter reeds 5 jaar samenwoont met mijn zoon en we dus dezelfde kleinzoon hebben. Ze is universitair en wil hier werken maar daar moet ze dus nog altijd de toelating voor krijgen en dan zie je langs alle kanten mensen die ons hier komen leegvreten binnenkomen. In het stadhuis van Oostende aan de balie denk je altijd weer dat het karnaval is en als zo iemand naast u komt zitten stink je 3 dagen later nog naar de look. |
Citaat:
|
Citaat:
zowel politiek, economisch als menselijk. |
Citaat:
We zien onze over generaties en met bloed, zweet en tranen opgebouwde levensstandaard te grabbel gegooid. Jammer voor toekomstige generaties maar blijkbaar is dat wat de meerderheid van de kiezers wil. So be it. |
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat dus helemaal niet om helpen of redden, maar m geld te verdienen en in de belangstelling te staan. |
Citaat:
Ziehier het bewijs, zeg dat den Hoomer het gezegd heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
Daar bestaat slavenhandel al veel langer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be