![]() |
Leuke moto's
We hebben al leuke karretjes en brommers. Waarom dan geen moto's?
![]() Zo moet een moto eruit zien: Honda CB1000 |
Dan vind ik de grootvader een pak indrukwekkender.
![]() |
1 Bijlage(n)
|
Citaat:
|
Onverwoestbaar en zelden zoveel plezier aan een motor gehad als aan deze. Tot op de dag vandaag nog steeds spijt dat ik die ooit verkocht heb...
![]() |
Citaat:
|
Al mogen ze de moderne 'tegenhanger' hier ook altijd komen afzetten...
![]() |
En hoewel hypermodern en boordevol electronica; de vormgeving is pure kunst (net als het rijgedrag als ik de reviewers mag geloven). Al zou ik hem waarschijnlijk eerder in de living zetten wegens een beetje te extreem in tijden van camera en trajectcontrole.
![]() |
Niet te vergeten:
![]() |
En het model dat eigenhandig een heel nieuwe lijn motorfietsen introduceerde: De Monster
![]() |
Ja, ik ben Ducati-fan...
Momenteel (en waarschijnlijk voor de rest van mijn dagen) de mijne: 1997 900SS Heerlijk ding; geen elektronica, sensors, lambda, injectie. Wel; dondergeluid, carburators, droge koppeling,... ![]() |
Citaat:
|
zonder stoerdoenerij, ik vind de vormgeving van de oudjes nog steeds het mooiste.
![]() |
Citaat:
Ondertussen heb ik toch al 10.000 km op 17 jaar....:oops: Geen tijd voor zottigheid. |
Citaat:
|
Nog een 6 cilinder.
![]() |
Citaat:
![]() Of de Vincent Black Shadow ![]() |
Mijnen eerste, ik weet de prijs zelfs nog 142 241BFR.
![]() Een echte brombeer zoals den Hoomer. Mensen bleven toen in die tijd staan om hem te bekijken. Als ik het goed heb was het samen met de laverda 1000 de enige niet Amerikaanse moto met meer dan 1000 cc. |
De enige gemotorizeerde tweewieler die ik ooit bezat was een scooter, een Lambretta.
|
Citaat:
Haha jij was een Mod:twisted:.....dan moeten wij nog hebben gevochten met elkaar wat ik was een Rocker. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be