![]() |
wie heeft al in een guest house op een slaapzaal gelegen?
Nu dat ik binnenkort SEA aandoe ben ik ah twijfelen om zo'n guest house waar men tesamen op een slaapzaal ligt te boeken. (Ik zou evenwel voor zo'n capsule-achtig gaan, dus sowieso waar er gordijntjes hangen, kwestie van toch een minimum van privacy te hebben xD)
Wie heeft dit reeds gedaan en wat zijn jullie ervaringen? Thx :-):-) |
Citaat:
Maar het was geen guest house . Het was een huis van bewaring. |
OMG goeike :rofl::rofl:
|
In een jeugdherberg in Salerno, Italië. Geen oog dicht gedaan door snurkers, mensen die laat binnenkwamen en anderen die in het holst van de nacht al opstonden.
En in het leger, maar dat was van mijn keuze niet. |
ic :rofl:
|
Sommige van die reviews zijn echt wel grappig, ook veelzeggend... (ik zit hier op bookings etc.); zo valt het oa op dat er veel Nederlanders vertoeven, & klagen dat sommigen doen, LMAO :rofl:
|
Hahahaha! Leg ik duizenden km's af om tussen de Hollanders te liggen. Hohohohohohohohohoh! :rofl::rofl::rofl:
|
Citaat:
|
Dit bvb ziet er me een goeike uit; (heeft goede reviews, is proper & wel doordacht -> slaapplaatsen met gordijnen/alcove-like :-) ), Khow Hoom
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() lekkere broodjes :-):-) ![]() leuk restaurantje ^^ ![]() All in all not bad at all :-D Also very cheap (126eurokes maar) kan men echt niet vr sukkelen :-):-D:-):-D Ik denk dat ik dat ga kiezen....... ;-);-);-);-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
(I forgot to mention; airco <- very important that :-):-), lokkertjes, safe in general & very friendly staff...)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
aka the bum gun! :BIG:
|
wihihihihihihi!!!
|
In Manhattan (NYC)
In Harlem (NYC) In Boston In Philadelphia In mijne studententijd. Nota: we huurden met de hele bende de hele zaal wel af. Maar dus wel snurkers en veel rumoer. Kan het eigenlijk niet aanraden. Als ge wat centen hebt, pakt een hotelleke. |
ok
|
Citaat:
Geen roomservice. Dat viel wel mee uiteindelijk. Geen rare homofiele situaties gemerkt. |
Mijn zus in 't pensionaat, daar noemden ze dat chambrettekes.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be