![]() |
Belgische 'beul van Raqqa' opgepakt in Syrië.
Belgische 'beul van Raqqa' opgepakt in Syrië.
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
De partijen die "aan de juiste zijde van de geschiedenis" staan, tesamen met Amnesty enzovoort zijn waarschijnlijk al begonnen met de voorbereidingen om hem terug naar hiet te halen.
Zoals dendeze indertijd. https://www.demorgen.be/nieuws/lobby...jgen~bc297561/ |
Waarom ze zo'n types niet gewoon direct ter plaatse liquideren is mij een raadsel.
|
Citaat:
Meneer is hier toevallig geboren? Men heeft hem dat Belg-zijn plus ocmw ticket naar zijn kop gegooid? Mooie reclame voor ons landje, zoiets als "Belg" laten doorgaan! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Beul van Raqqa wil naar België reizen.
Ik stel mij altijd, bij het lezen van dat soort van artikels: hoe is het toch mogelijk dat die figuren de Belgische nationaliteit kunnen blijven behouden, die had al lang moeten 'afgepakt' worden. En dan moet men geen steen werpen naar zij die het geschrapt hebben want het is zelf gezocht. Begrijpe wie begrijpe kan dat zij de Belgische Nationaliteit kunnen blijven houden. Zoals ik al schreef is dat niet echt een goede referentie voor ons land of wat er nog overschiet van 'ons' land. :roll: |
Ongedierte moet je gewoon opruimen, zonder mededogen, weg ermee!!
|
Citaat:
Ik begrijp ook niet waarom dat stuk krapuul nog de Belgische nationaliteit heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Repatriering van kinderen zou kunnen, moeders mogen mee, maar linea recta naar de gevangenis om hun straf uit te zitten. |
Artikel de dato 18/02/2019: Terugkeer IS-strijders - Premier Michel voorstander van maximaal veroordelingen in de regio
Als reactie op een schrijven van forumlid daiwa Citaat:
|
Hierzie, zo doen ze dat in het VK:
https://www.hln.be/nieuws/buitenland...nnie~a297256b/ En dit gaat dan nog maar om een zogenaamde jihadbruid, wij spreken hier over een IS beul die naar Belgique zou terugkeren... |
Citaat:
|
Mensen die er zelf voor kozen om in te lijven bij de één of andere terroristengroepering zouden de kans niet meer mogen krijgen om nog terug te keren naar ons land en zouden gelijk de Belgische Nationaliteit en andere zaken/dingen die ze misschien gekregen hebben moeten verliezen.
Of moeten wij ons openstellen om moordenaars terug toe te laten in ons land? Lijkt mij best wel ver gezocht dat laatste. Citaat:
Pijnlijk detail is- en blijft dat zij er zelf voor gekozen hebben om zich aan te sluiten bij de groeperingen, niemand heeft ze daartoe verplicht. :| |
Citaat:
BE had toen beter loketten geopend met gratis vliegtickets om te vertrekken, in ruil voor het afgeven van de BE nationaliteit welliswaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be