![]() |
Alexander De Croo pleit voor paars-geel
Alexander De Croo pleit voor paars-geel
Citaat:
Daarbij kan je u de vraag stellen: 'wie ziet het daar eigenlijk nog wel zitten?' :| |
Citaat:
Alexander pleit voor paars-geel met een minimum programma... Lees met geen institutionele veranderingen en alles zou dus bij het oude blijven; Vlaanderen betaald en de Walen zullen een beetje moeten inbinden... |
Citaat:
|
Een zgn. paarsgele regering is mogelijk indien men een ‘’staatshervorming’’ doorvoert die België splitst in twee, drie of meer onafhankelijke staten. Voor minder gaat de N-VA uiteraard niet in een regering.
|
Citaat:
|
geen groene stroom voor stekkerman
|
Hij pleit daar niet voor; hij constateert dat het de enige werkbare (stabiele) mogelijkheid is.
Of hij het meent, dat weet ik niet. Hij denkt misschien ook dat water en vuur niet te verenigen valt, maar houdt zich laf op de vlakte. En denkt: laat die andere onnozelaren maar de kastanjes uit het vuur halen, ik ben er toch bij. |
Citaat:
En paars geel lijkt mij rekening houdend met het zinkend schip dat belgie is, en de weigering om over het communautaire te praten, dan weer geen aantrekkelijke keuze voor nva. |
Citaat:
Maar 10 ministers met 5 partijen, dat is redelijk naïef van Lexie... Benieuwd hoe coalitiepartner de tsjeven op dit pleidooi zullen reageren :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op basis van haar reactie is het 100% zeker dat ze het artikel in HLN niet gelezen heeft. Anders schrijf je zo geen blunders. |
Citaat:
Eigenlijk maken PS en N-VA net dezelfde fout die ze de hemelbestormers en luchtfietsers van Groen of de communisten verwijten : blijven zeveren in plaats van akkoorden te maken. |
Citaat:
Je schreef: Citaat:
Welnu, waar pleit Alexander De Croo voor een minimumprogramma? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alexander is een beleefde en afgeborstelde politicus ,
alleen spijtig voor hem dat zijn partij bij elke verkiezing steeds minder en minder stemmen haalt. Deze afgang is begonnen na de goedkeuring van het vreemdelingen stemrecht en is nog een versnelling hoger gegaan na hun Belgicistische bocht. Vaar terug een Vlaamsgezinde koers Alexander en het tij kan terug keren ,zo niet zal de afgang blijven duren. |
Citaat:
|
Citaat:
U heb 50% gelijk. |
Citaat:
Een regeerakkoord dat, in verhouding met het ons behaalde kiesresultaat, onvoldoende die punten binnen haalt, is voor mij een negatieve stem op het regeercongres. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be